16. července 2011

Aurora - 22. duel


Týden opět uběhl jako voda a já tu jsem s další Aurorou. Minule jsem zadala fotografické téma "Odraz duše" a jak se s tím Snílci poprali, uvidíte níže.


1)
Motýli jsou ta nejúžasnější stvoření (po koních). Myslím, že umějí poznat lidskou povahu. Možná se pletu a možná ne. To nejspíš nezjistím, ale nápad na ODRAZ DUŠE byl jasný. Motýl.



2)
Na nic lepšího nebyl vzhledem k pracovní vytíženosti čas, ale snaha byla :)



Každý obrázek je úplně jiný, takže jsem vážně zvědavá, jak to dopadne. Hlasujte v anketě, pište komentáře a mějte se krásně :)

10 komentářů:

  1. Oba dva mají něco do sebe, takže vbec nevím, který se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Obě fotky jsou krásně, ta první mi přišla taková klidná, druhá jako by zobrazovala ducha šílence. Hlasovala jsem pro druhou.

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasovala jsem pro 2. Prostě se mi líbí víc. Je nabitá energií

    OdpovědětVymazat
  4. i pro mě je duše hlavně o emocích, takže 2

    OdpovědětVymazat
  5. jé já se omlouvám, mě to vypadlo z hlavy úplně a na komenty jsem se dostala až ted vůbec nestíhám, pořád jsem v práci do večera a tak mi to vypadlo, ale fotku jsem zhotovila opravdu se omluvuji já věděla že mi to vypadne z té makovice stejně by neuspěla

    OdpovědětVymazat
  6. Oba dva mají zvláštní myšlenku, ale nebyla byhc to já, abych vybrala tu depresivnější fotku

    OdpovědětVymazat