17. července 2011

Velký Snílkovský sraz 2011...

...se bude konat 13.8.2011 v Praze na Petříně (Místo bude upřesněno později)
Na začátku se domluvíme taktéž později, ale bude to přibližně mezi třináctou a čtrnáctou hodinou.

A nyní, mí milí, si upřesníme ostatní důležité věci.
....
1) Co s sebou?
To záleží z velké části na vás.
Samozřejmé je pití a svačina, pro dokumentaci fotoaparát.
(Ale fotit jen toho, kdo vám dá svolení)
A nějaký talisman pro dobrou náladu.

2) Co na sebe?
K tomu mám jednu věc - Sledujte předpověď počasí.
Pokud bude pršet, bude na program čajovna poblíž Petřína.
Pokud nám počasí bude přát, pak se půjdeme podívat až nahoru.
Takže ani minisukně ani zimní bunda XD

3)Koho s sebou
Někteří z nás - a ani já - ještě nejsou plnoletí.
Někteří ještě nemají ani občanku (Ano, zase mluvím o sobě)
Pokud mají pevné nervy, můžete s sebou vzít příbuzné, ale lepší bude, když vás přivezou, necháte je skouknout ostatní a pošlete je na romantickou procházku v odpoledním vedru, případně v dešti XD Samozřejmě mohou zůstat.
Obáváte-li se jejich reakce na naši společnost, vemte s sebou kamarádku/kamaráda nebo přítele/přítelkyni.
Jen dbejte na to, aby se mezi námi nenudili. Přece jen slečna, která, kdyby měla mít blog, tak jedině růžový a o Hello Kitty, by mezi nás nejspíš příliš nezapadla.

4) Na co se připravit?
Na společnost. Každý druhý Snílek bude nejspíš vlk samotář a já nejsem vyjimka.
Hlavně se nebát, zhluboka nadechnout a zamířit k nám. Teď asi přemýšlíte, jaké to bude.
Kolik tam bude lidí a kolik v té době bude po Praze pobíhat masových vrahů.
Ale v jednom mi můžete věřit - Nebude jich víc než obvykle.

5) Jak se poznáme?
Tady záleží na vaší kreativitě.
Povoleno je cokoli.
Můžete si vyšít přezdívku na tašku nebo použít nějakou cedulku.
Zkrátka žádné meze.
Jen prosím, aby přezdívka byla u všech krásně vidět.
A jak budete vědět, že tam "jen" nejde někdo s vyšitým jménem?
To také nechám na vás.
Přece jen nebudeme všichni pochodovat po Petříně a držet vlaječky, ale kupříkladu uvázat šátek na pravé rameno.

6) Kdo příjde?
Budeme rozlišovat podle měst.
Nezapomeňte, že už je to závazné.
Kdo bude moct, ten nám teď napíše do komentářů.
Město a přezdívku. Podle toho se kupříkladu budete moct domluvit s ostatními z vašeho města a dorazit společně.

Beroun

Brno

Hradec Králové

Jihlava

Praha

Plzeň

Pokud máte další otázky, pak prosím téže do komentářů.
Odpovědi se objeví v článku.

61 komentářů:

  1. Som zo Slovenska (Košice), ale v auguste v Prahe určite pobudnem, len je otázne, či práve aj v ten deň. Preto len píšem, že je vcelku možné, že sa zastavím. Potrebovala by som telefonné číslo na usporiadateľa (môj mail: any.elusion@gmail.com). Potom poprípade zavolám, kde sa konkrétne nachádzate, nech ma tam nasmerujete (to už bude horšie, pretože Prahu nepoznám).
    Veľmi rada by som došla :)
    (Len si to mierne neviem predstaviť. Hlavne seba vo väčšej spoločnosti, čo mám už problém nadviazať rozhovor s jednou osobou )

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby se sraz konal v Brně, pravděpodobně bych došla, ale Praha je mimo můj dosah, řekla bych.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud se nic nestane, dorazím. Pojedu z Plzně a teoreticky bych měla k Petřínu trefit. Hm, a teď jdu přemýšlet, kam si dám přezdívku...

    OdpovědětVymazat
  4. ach jo, já bych tam tak chtěla a nemůžu
    1. v té době jsem na táboře
    2. bydlím prakticky na druhé straně republiky
    3. do Prahy jedu na konci červenceAle kdyby byl někdy sraz třeba v Oloumouci...   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ano, v Olomouci by mohl být sraz

    OdpovědětVymazat
  6. 13. odlétám do Španělska.. ach jo :(

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt, je tam napsáno "Co s sebou?" lidičky moji, znovu si připadám, jako při školních akcích... a ani se mmi po tom nikdy moc nestýskalo O_o
    No, já tam budu :-*

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No zatím to vypadá, že se sejdeme jen dvě Ano, mě taky, ale (mimo to, že já v nich ještě sedím) jak jinak jsem to měla napsat?

    OdpovědětVymazat
  9. tak já tam nejspíš dorazim, ale s kamarádkou :) Krist a jsem z Berouna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím, jestli je pořádání srazu ten víkend v Brně dobrý nápad, když se pojedou závody MotoGP ;)

    OdpovědětVymazat
  11. No nic, už jsem si to přečetla pořádně, tak ten předchozí komentář ani nečtěte

    OdpovědětVymazat
  12. Tak budeme čtyři. Pokud mě neskolí nějaká zákeřná viróza, případně mě nikdo na svátek neopije tak, že budu následující dva dny v kómatu..., tak dorazím.Co se týče výšlapu nahoru, budu rudá jako rak a pravděpodobně budu funět jako parní lokomotiva, tak si můžete už předem ušetřit práci s ptaním se, jestli jsem v pořádku a nepokouší se o mně infarkt - nepokouší...   Ještě by mě zajímala jedna věc - i v případě deště bude sraz na Petříně a odtamtud se vydáme do čajovny, nebo rovnou v čajovně?Takže si pište: Daletth - Praha (jak už jsem psala, klidně někoho někde budu moci vyzvednout... a 18 už mi bylo , takže žádné strachy).

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: tos vystihla já na tom budu stejně: rudá jak rak a funět budu taky

    OdpovědětVymazat
  14. Jste tam. Všichni asi tak trochu zrudneme XD A co se týče výšlapu... Proto chci co nejrychleji najít v okolí nějakou krásnou čajovnu.

    OdpovědětVymazat
  15. 1) Přinesu zřejmě včetně piknikového koše.2) Moje oblečení v zimě a létě se liší jen počtem vrstev. Takže se mně to netýká. A nahoru se vezu lanovkou, až mně uvidíte, pochopíte že na chození nejsem stavěná.3) Počítá se spoluautorka blogu za doprovod bo ne? 4) Máš pravdu, nezvýší se počet masových vrahů. Já v Praze žiju od narození... Snad jedině Nef že by to navýšila. 5) Parta podivných lidí se jmenovkama na šatech se bude procházet v houfku po Petříně. Lidi si budou myslet že Bohnice mají vycházku. 6) Dorazíme obě dvě. Nef sice není s Prahy, ale já jo, tudíž se hlásíme na Prahu.

    OdpovědětVymazat
  16. Neferet, je to Neferet! Rychle opravit, než na to přijde a dostanu přes... úst. Mám halušky a nebo na titulní stránce tam jsme a po rozkliknutí článku tam nejsme?

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: ta lanovka není špatný nápad já na to chození totiž opravdu stavená nejsem

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: A takhle to dopadne, když se o něco snažím po deváté Omlouvá se, omlouvám se, omlouvám se...[19]: Já taky ne XD A právě proto se tomu výšlapu snažím obratně vyhnout, ale prozatím čajovny došly... Uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Nevím jestli zase blog reaguje se zpožděním, ale pořád je tam Nefertet místo Neferet.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Uhmm... Tak teď nevím co říct... Asi: Takhle to dopadne, když se na něco snažím vymluvit XD

    OdpovědětVymazat
  21. Šlo by to o den posunout? Mohla by to být kompenzace za datum 13.7., který v anketě zvítězil, avšak bylo mu to prd platné. Na jeho počest nevyšlo ani parte s jeho jménem v podobě článku na tomto blogu...

    OdpovědětVymazat
  22. [23]:13.7. sice zvítězilo, ale asi mám pocit, že do 1O. to bylo vyrovnané a pořádat sraz tři dny předem... Kdo by to stihl zařídit? A pak tu jde o neděli. 13.7. je sobota, to ještě půjde, ale ne všichni jsou školáci a ne všichni mají v pondělí volno a s Prahou by se přijeli domů unavení a druhý den hned do práce... Pokud na tom trváš, návrh tu ale být může.

    OdpovědětVymazat
  23. hehe tak si to užijte a dejte fotky ať úchylné sele ví jak všichni vypadaj muhehe a taky nahrajte nějaý video ne?

    OdpovědětVymazat
  24. Teoreticky by se to dalo posunout i o den dopředu, na pátek. Ale máš pravdu, že pro pracující to může být problém. 13.8. pravděpodobně budu na festivalu fryyfest.cz, takže kdyby to šlo posunout, byl bych moc rád. Uvidíme, co na to ostatní

    OdpovědětVymazat
  25. Prosím, řekněte mi, že jede někdo z Brna,...zatím musím schrastit peníze (netuším kde), ale snad bych jela

    OdpovědětVymazat
  26. Ach jo. V té době jsem na soustředění. Doufám, že bude ještě někdy :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jáj, tak bohužel nic, datum nesedí, ale tak snad se aspoň jako správci sejdu s  váma jindy.Tak si to tam pořádně užijte

    OdpovědětVymazat
  28. Já chtěla, ale asi budu na Prázdninách v Telči. Uděláme pak sraz v Brně, ne?

    OdpovědětVymazat
  29. Přijedu, jsem z Jihlavy a ráda bych, kdyby se mi ohlásil z Jihlavy ještě někdo, kdo by případně jel taky.

    OdpovědětVymazat
  30. Zatím se mnou můžete také počítat Pokud do toho něco nevleze, dostavila bych se na sraz velice ráda...

    OdpovědětVymazat
  31. achjó! tak si to, přátelé, užijte, já se k vám nepřipojím, budu na chatě. a přitom, bych to jinak měla na petřín blízko..   

    OdpovědětVymazat
  32. Koukám jaký tady byly machinace s mým jménem
    Ještě bych chtěla dodat, že sebou přitáhneme Taschu (svázanou a s roubíkem v ústech   ) jakožto náš doprovod a spoluautorku jedné z hlavních povídek . Jo á Tascha je z Prahy.

    OdpovědětVymazat
  33. Škoda... Až na Petřín se mi jet nechce a navíc by ta cesta taky nebyla úplně levná...

    OdpovědětVymazat
  34. Plus mám otázku. Jako totální nePražák se vůbec nevyznám a na Petřín z nádraží netrefím ani omylem. Jak to máte s organizací, bude někdo čekat na hlaváku a na Florenci? Páč jestli ne, předem ten sraz vzdávám, nebudu pět hodin bloudit po Praze, abych šestou hodinu znechucená odjela domů.

    OdpovědětVymazat
  35. Rozhodně se zúčastním.
    Už jsem to s rodiči dohodla, dopravím se po vlastní ose, nikoho nepřibírám, k nikomu se nepřipojuji. Není to nic osobního, ale chápejte.
    Pokud by i tak bylo nutné sem napsat město, ráda dopíšu.

    OdpovědětVymazat
  36. [38]:: Já klidně počkám na někoho na hlaváku nebo na Florenci, případně můžu stihnout obojí
    Jen upozorňuju, že možná budu rozpačitá, co se týče jízdenek, protože prapůvodně taky nejsem z Prahy a navíc mám vždycky čtvrtletní jízdné, takže zbytek nějak neřeším... :( Ale: mělo by to být bez přestupu, ale stejně to bude za tu dražší jízdenku...

    OdpovědětVymazat
  37. Tak... Prozatím mám všechny napsané.
    Teď ještě přesněji určit místo.

    OdpovědětVymazat
  38. no já mám stejnej problém jako Nika Caesaris budete tam někdo čekat? Prosím :)

    OdpovědětVymazat
  39. Tak sem napište, kdo v kolik kam přijede a já si podle toho rozvrhnu, v kolik a kde koho vyzvednu a hodím vám to sem. Případně můžou pomoct i jiní "Pražáci"

    OdpovědětVymazat
  40. tak mi řekněte v kolik a kde mám být a budu tam :)

    OdpovědětVymazat
  41. No, ještě si to rozmyslim, mě vždycky všechno dlouho trvá

    OdpovědětVymazat
  42. [44]:: Tak až se dohodne nějaká přibližná hodina zahájení srazu, tak se dohodneme :)

    OdpovědětVymazat
  43. [41]: Písala som (vid. 2. koment), a už viem, že v tom čase v Prahe budem. Mohla by si mi dať číslo na teba? resp. na niekoho iného z usporiadateľov.

    OdpovědětVymazat
  44. Omlouvám se, ale nakonec nejspíš nebudu moct.

    OdpovědětVymazat
  45. Doufám, že někdy bude sraz i třeba v té Plzni. JSem z Mariánek a nejspíš se do Prahy nedostanu...Kdyžtak se ještě ozvu.

    OdpovědětVymazat
  46. Já budu v Praze cca v 10:00, tak kdo bude chtít někde vyzvednout (Florenc, Hlavák), napište to sem. Kdo by potřeboval vyzvednout i dřív, můžeme se domluvit...Pro organizátory srazu: Do srazu zbývá necelý týden, takže bych asi upřesnila čas a místo setkání - tím místem myslím, abysme se nehledali po celém Petříně, tak jestli někde u lanovky nebo tak něco... :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak se omlouvám, ale nakonec nedorazím Vlezla mi do toho rodinná záležitost :-/

    OdpovědětVymazat
  48. [50]: Jistě, jistě. Momentálně na googlu hledám místo, které by bylo poblíž. Třeba nějakou čajovnu nebo kavárnu, kde bysme se mohli setkat. Zatím mě zaujala jedna, ale padlo to, protože ceny jsou někde v závratných výšinách XD Jelikož nejsem z Prahy, mám s tím trochu problém. Kdybys nějaké místo na Petříně nebo blízko navrhla, nejspíš by to tak i vyšlo. Hlavně se také snažím myslet na počasí. Abysme se mohli jít projít, když bude hezky, ale když ne, tak zase nemá cenu někde moknout.Co se času týče je to téměř jisté. Mezi jednou a druhou, pravděpodobně o půl druhé.

    OdpovědětVymazat
  49. [52]:: Oki doki :)
    Já tam nikde nic moc neznám, ale podívám se. Já do Prahy jen dojíždím do školy...Tím pádem všem ostatním: Kdo chce vyzvednout, přijedu až v jednu

    OdpovědětVymazat
  50. [53]:Opravdu děkuji, dost mi to ulehčí práci. Snažím se, aby to bylo perfektní. Do jedné čajovny jsem chtěla dnes volat, ale bohužel - Je neděle, takže se to nepovedlo.

    OdpovědětVymazat
  51. [54]:: Tak jsem na mapě vykoukala pár čajoven.Sem se dá dojít pěšky:
    http://www.bily-jerab.cz/Nebo tramvají zpátky přes most a kousek pěšky (cca 2 ulice):
    http://www.amana.estranky.cz/http://www.tea.cz/ostrovnidc/Případně tam kousek od výše dvou zmíněných čajoven znám vcelku dobrou kavárnu/cukrárnu s opravdu studentskými cenami (u těch výše to netuším...):
    http://www.uvojtecha.cz/Stačí si vybrat, pro mě pak není problém jim tam zavolat nebo napsat mail :)Jen doufám, že se někdo ozve na to vyzvednutí, ať tam nestepuju zbytečně

    OdpovědětVymazat
  52. [54]:: Jelikož jsem do předchozího komentáře dala odkazy, hodilo se to do spamu, tak snad se ti to někde zobrazí...

    OdpovědětVymazat
  53. Bez urážky, ale já nebudu někde pobíhat v postranních uličkách kolem Petřína a hledat nějakou čajovnu o které netuším kde je.
    Proč se nedá místo srazu tam kde je to všem známé a dobře se to najde jako dolní stanice lanovky a nebo ty rozpadající se sochy? Případně stanice tramvaje.

    OdpovědětVymazat
  54. [57]:: Místo srazu se ještě přesně neurčilo, ale nikdo neřekl, že to bude v té čajovně To je jen místo k posezení... Navíc všechny ty čajovny, které jsem vypisovala a skočily do spamu, jsou asi 200 metrů od tramvajové zastávky..., takže se nic hledat nemusí Ale myslím, že nějaké konkrétní místo, kde dáme sraz na začátek by se hodilo.
    Ale místo, které je všem známé, to je taky dost problém, když většina lidí není z Prahy nebo je z ní jen okrajově...

    OdpovědětVymazat
  55. Zdravím... nerada to píšu, ale musím zrušit svou účast na srazu :(. Ukázalo se že den předtím jedu s prarodiči na dovolenou :(.

    OdpovědětVymazat
  56. Hej lidi! Co to s váma je? Už tři fakt dobří lidi odřekli účast! X____x

    OdpovědětVymazat
  57. Jinak bych už ráda upozornila, že by bylo na čase zveřejnit přesný čas a místo srazu.

    OdpovědětVymazat