2. července 2011

Creatio - Abrakadorfus

Opravdu nádherný krásný, co myslíte?

Pan snílek. Trochu mrtvý, ale gentleman ^^. Pojmenovala jsem ho Abrakadorfus, ale netrvá na tom. Vlastně se mu jméno moc nezamlouvá, přijde mu moc magické, málo drastické. Takže si ho případně pojmenujte podle sebe.
Loučím se. Yamashi.
www.op-pineapple.blog.cz




Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

9 komentářů:

  1. To je nakraslené O.o
    Tleskám a klaním se.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty... nu řekněme hodinky, jsou naprosto skvostné. Ty bych chtěla klidně i ve skutečnosti. Poc povedené.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi som sa zaľúbila Vážne, je to úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. To-je-úžasné, pojmenovala jsem si ho Strach. Bojím se hadů, takže, krásný Srach.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Ale nejvíc mě rozsekala věta: "Trochu mrtvý, ale gentleman"

    OdpovědětVymazat
  6. jej :33 děkuji všem velmi pěkně! ^^

    OdpovědětVymazat
  7. Bože sakra. Tenhle  obrázek mi vyrazil dech. Autorce jen skládám hold. Had na krku mě totálně odrovnal. Jak já tyhle potvory miluji!

    OdpovědětVymazat
  8. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat