13. července 2011

Photo - obloha


Snílkové =)
Tento příspěvek mě velmi pobavil =) Nejsem škodolibá a překlepy chápu prostě jako překlepy, komu se to někdy nestalo? =) Ale slovo "bombinace" mě prostě dostalo! =D Pěknou fotku a pobavení nám poslala Misha z blogu whenyoucanliveforever.blog.cz.
´
Posílám příspěvek do kategorie Photo. Doufám že se bude líbit:)

Tahle fotka je z minulého pátku, kdy jsem čekala na zastávce na autobus. Ta bombinace mraky, dráty a slunce mě vždycky dostane, takže jsem neodolala a fotila.

Misha - whenyoucanliveforever.blog.cz



Já jsem z takovýchto fotek taky unešená a tahle je navíc povedená! =)
***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

10 komentářů:

  1. Nádherná obloha, ty mrky jsou strašně zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ten češtin.
    btw. hezká fotka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Bombinace mě také dostala a fotka je moc povedená.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotka docela zajímavá, jen bych si ještě trošku pohrála s kontrastem

    OdpovědětVymazat
  5. Povedená fotka! A ještě, když je černobílá! :) To já ráda...

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se všemi souhlasit. Velice inspirativní. Dle mého názoru i tajemná. Velice povedené! ^_^

    OdpovědětVymazat
  7. Don't have money to buy a building? Worry not, because this is achievable to get the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/credit-loans">credit loans</a> to work out such kind of problems. Hence take a term loan to buy all you require.

    OdpovědětVymazat