17. července 2011

Aurora - vyhodnocení 22. + zadání 23. duelu


Vážení a milí, pěkně jste mě naštvali. To to ale začíná vesele, co? Minule se mi přihlásilo pět lidí. Dva mi poslali fotku, jeden člověk se omluvil (sice se zpožděním, ale aspoň se omluvil) a po dvou se slehla zem. Jak se to mohlo stát, když ještě vždycky ve čtvrtek připomínám, to nevím. Vzhledem k tomu, že je to poprvé, co se to stalo, zhluboka se nadechnu a zapomenu na to, ale varuju vás - nechcete něco takového udělat znova. Když se přihlásíte a nestíháte, fajn, pošlete mail, že nestíháte, za to vám hlavu neutrhnu. Doufám, že jste pochopili a pokročíme k veselejší záležitosti.

Minule mi dva "Odrazy duše" poslaly Ellie a veruce. Fotky se od sebe lišily, jak jen to bylo možné, tak jsem byla zvědavá, jak to nakonec dopadne. A dopadlo to tak...

...že vítězí veruce se svým lehce psychopatickým odrazem:




Gratuluju!

K minulému vyhlášení jsem taky dala tři odkazy na básničky vonící po létě, které se nevešly do duelu. V anketě jste pak mohli hlasovat, která z nich se vám líbí nejvíc. Vyhrála maglaiz, tak její básničku zveřejňuji také:

Když na kůži voda chladí
Když láskou srdce zahoří
Když západ slunce svádí
K životu v Podmoří

Když květy barvou září
Když ptáče z hnízda slétá
Když krev se horkem vaří
Tak chutná vůně léta


O příštím tématu jsem tentokrát nemusela nijak dlouze přemýšlet. Léto je časem táborů, a co by to bylo za tábory bez bobříka odvahy. Tak si takového virtuálního bobříka odvahy uděláme taky. Vaším úkolem je protentokrát napsat hororovou povídku. Tentokrát vás neomezím délkou, ale něčím jiným - mým jediným požadavkem je, aby místo, kde se bude váš horor odehrávat, nějak souviselo s táborem. Může se klidně odehrávat v lese a o táboře nemusí být ani zmínka, ale neměl by se odehrávat v londýnských stokách nebo v letišti na Aljašce.
Hlašte se do komentářů, prvních pět beru, a vaše hororová dílka mi posílejte do pátku na mail klub.snilku@email.cz.

6 komentářů:

  1. Výborně, hlásím se zas, jednu takovou už mám chvíli rozepsanou

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji všem, kterým se má báseń líbila a podpořili ji svým hlasem

    OdpovědětVymazat
  3. jé promin já se až ted dostala na blog a byla jsem do půl 8 v práci víš zlatí? :( tak plomin ale dodám jí abys jí viděla

    OdpovědětVymazat
  4. taky se hlásím, tentokrát opravdu zaujalo! teda.. bude to moje první skutečně horrová povídka (nepočítám nějaký ***** co si píšu po večerech ), tak uvidíme, jak to dopadne, ale každopádně za pokus to stojí

    OdpovědětVymazat
  5. tak se omlouvám, ale tento týden to nestíhám

    OdpovědětVymazat