25. září 2013

Photo - Vítěz

Hola, hola, už máte vánoční dárky?
Zdravím Snílci,
asi jsem se zbláznila, ale už nakopuji vánoční dárky. Jak to máte vy? Sháníte je s předstihem nebo na Štědrý den dopoledne? Vím, netýká se to Phota, ale tak mě to napadlo. :-)

Máme tu vítěze fotografickou soutěž, kterou jsem vyhlásila 3. července a do 4. září jste mohli zasílat dílka na téma "Letní snění". Soutěž jsem nelimitovala a nakonec se jí zůčastnili pouze dva Snílci. Dva týdny jsme mohli v soutěžním klání hlasovat o vítězi. Vlastně jde pouze o pomyslného vítěze, protože odměněni budou oba odvážlivci.
Vítěz získal 23 hlasů!

Do síně slávy se zapíše Gura-chan se svou fotografií Slunce v trávě.




Gratuluji!

Jak jsem řekla, odměněni budou oba účastníci soutěže (Gura-chan a Vivienne), proto bych je ráda požádala, aby mi svou poštovní adresu zaslali na email: literarnikoutek@centrum.cz, ceny budu posílat příští týden.
A protože byl v hlasování mezi nimi takový rozdíl 23:3, tak k ceně (knižní záložky a dva magnetky) vítěze přidám ještě nějakou maličkost. Tak mi nezapoměňte poslat adresy.

Doufám, že na Photo nezanevřete a budete dál poctivě zasílat svá dílka. Inspirace se skrývá všude kolem nás, tak neváhejte ji čapnout za pačesy a něco vyfotit. Kdo by se chtěl pochlubit se svými fotkami, tak ať neváhá a posílá je na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a připojte název a popis fotografie (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).
Mějte se krásně a užívete si podzim,
Zdeňka M.

7 komentářů:

  1. Gratuluji vítězce i druhému místu za hezké nápady a odvahu se zúčastnit.

    OdpovědětVymazat
  2. fotka se opravdu moc povedla, gratuluji

    OdpovědětVymazat
  3. Zdarec,[4]: taky blahopřeji... je to krásný pocit že

    OdpovědětVymazat
  4. Huhů! Gura-chan je jako Zuzana Hejnová a její giganáskok ve čtyřstovce překážek! Ovšem Vivianne měla také krásnou fotografii, to se musí nechat uznat. SLÁVA VÍTĚZŮM A ČEST PORAŽENÝM!

    OdpovědětVymazat