11. června 2013

Jen padej - Jehane O'Tee

Zdravím všechny Snílky,
pokud je to možné, ráda bych přispěla taky s kouskem své vlastní tvorby. Múza ke mně tentokrát spadla na démantech sypajících se z oblak...
Jen padej
padej do trávy
za krk na záda
jsem tomu ráda


roztloukej
roztloukej sucho
propukni v květy
polib mě na rty

prodchni vzduch
tisícem, tisícem moří
dej napít řekám
šepotem osvěž sluch

potom ti povím
jak srdce hoří
s popelem vlej se
do předtuch
Přeji krásné snění
Zaujalo vás toto dílko? Chcete se nám představit nebo poslat něco z vlastní tvorby na ukázku?
Principia je tu jen pro vás. Více informací a již zveřejněných prací najdete ZDE.

2 komentáře:

  1. Přačetla jsem si to do oddělovače a pomyslela si - krásné haiku. Dočetla jsem a říkám - krásná báseň.

    OdpovědětVymazat
  2. *Přečetla
    ...a opravila v komentáři špatné písmeno

    OdpovědětVymazat