15. června 2013

Inventor - Naušnice


Moji Snílkové,
děkuju, že mi posíláte příspěvky do Inventoru a zároveň se omlouvám, že mi jejich zveřejňování někdy trvá trochu déle. Tentokrát se s vámi nebudu dělit o návod, ale o výsledek práce Chloë Noir.

Nášničkovo

Pred nejakým časom som začala venovať vyrábaniu doplnkov trochu viac. Najmä výrobe náušničiek. Neskutočne ma to začalo baviť a z hotových pokusov by som sa chcela pochváliť hneď niekoľkými

Black stone
Moje prvé vyrobené náušnice, ktoré vznikli hneď po tom, čo som sa vrátila domov s kopou korálkov a komponentov. :D


Hodinky
V poslednom čase som hodinkami takmer až posadnutá. Neskutočne ma fascinujú a teraz si jedny môžem zavesiť aj na uši.

Ear cuff
A napokon niečo, po čom som túžila už dlho, len mi chýbami nejaké veci. Ear cuffs (neviem ako je to po slovensky) sa mi páčia už nejakú dobu.
Cross
Retiazkové náušnice s krížikmi a čiernymi a červenými korálkami.

Lebky
Už nejaký čas som chcela niečo s lebkami. Gýčové, no mne sa páčia...a teraz konečne niečo mám. Jednoduché, no presne podľa mojich predstáv.

1 komentář: