13. června 2013

Creatio - Zátiší

Zdravím,
dneska to vezmeme hopem, jelikož pospíchám... Jsem ráda, že konečně posíláte svá dílka protože Creatio je tu jen pro vás, takže jen tak dál.
Učinit tak můžete na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Creatio, připojte název a popis výtvoru (nezapomeňte se podepsat a přiložit odkaz na blog).

Soutěž s Creatiem, kde tvoříte dílka na téma "Snílek", končíme 16. června 2013, tak nezapomeňte odeslat svá dílka na klubový email, kde jich prozatím mám sedm. Pokud by tento počet zůstal konečný (můj limit byl osm dílek), tak budou jen dva výherci, kteří si vyberou jeden balíček z nabízených cen. Ale samozřejmě jich může být více, tak je hlavně odešlete. Kdo se ještě nezapojil?


Ahoj Snílkům,
posílám jedno více či méně reálné zátiší kresleno pastelem na výtvarné přípravě. :)

Monica Otmili (me-for-all.blog.cz)



Vyhlížím všechny vaše výtvory...soutěžní i ty běžné do Creatia. Čiňte se, třeba se i množte, ale hlavně tvořte.
Zdraví vás Ježibaba,
Zdeňka M.

2 komentáře:

  1. Velmi pekne :) Pripomina mi to moje hodiny vytvarnej, vzdy sme kreslili bud zatisie alebo nejaku bustu.Obzvlast sa podaril ten biely dzban a na tom velkom sa mi paci  ako je namalovana sklenena cast. Ono to da vzdy dost vela prace to vsetko rozmerat a potom nakreslit, na vymalovanie som ja uz nikdy nemala nervy takze chvalim

    OdpovědětVymazat
  2. ten bílý džbán vypadá opravdu jako z porcelánu, podařilo se Ti ho vystihnout skvěle! Tohle zátiší je moc příjemné, líbí se mi ty jemné odstíny barev. Určitě v malování pokračuj. Těším se na další díla :)

    OdpovědětVymazat