28. června 2013

Imaginarius - Iluze osmdesátá třetí

Podivnostmi pln je svět


Dobrý večer,
drahý blog.cz se minulý týden rozhodl si z milé Maglaiz udělat dobrý den. Měla jsem připravený krásný článek se slunovratným podbarvením, ovšem nastala chyba v Matrixu a onen Imaginarius nevyšel. Což mne docela sejří. Dokonce nebýt milé Anne Eyre, jež mne pohřešovala na FB skupině Snílků, tak bych žila dál s vědomím, že omsdesátá třetí Iluze byla vypuštěna bez problémů. Leč nestalo se. Brečet nad rozlitou čokoládou nemá smysl. Pojďme to napravit dvojitou dávkou obrázků.

Sice to není nefalšovaný Panoramix, ale dle mého by takto onen učení excentrický druid mohl vypadat v reálném světě. A co Vy? Nenapadá Vás něco při pohledu na něj? Nerozbíhá se Vaše mysl po širých pláních Fantazie a neosnuje předivo příběhů?

OBRÁZEK ZTRACEN

Na tuto prapodivnost jsem narazila už asi před půl rokem a stále jsem ji neuveřejňovala, a to z toho důvodu, že nebyla nikdy nouze o obrázky. Dnešní menu deviantartu mne však zklamalo, a tak jsem byla nucena hrábnout do archivu.

HUDBA ZTRACENA

Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:


Vypadl šátek z kapsy
Co to znamená asi?
Na kopci zvoní
Tak jako v loni
I letos sejdeme se
Na obvyklé trase


Dovolte mi, abych touto chabou momentkovou páteční chvilkou poezie se s Vámi rozloučila a zároveň Vás zděsila, jelikož Maglaiz rozhodně nehodlá zaseknout sekeru do kulatého stolu, příště jsem tady zas, abych Vás opět nutila do činnosti.

Všem krásné prázdniny, mé velikosti začínají až v pondělí.

Mějte se famfárově a sněte!
Vaše tetka Maglaiz

2 komentáře:

  1. Mně ten první obrázek spíš připomíná Brumbálovu myslánku... No, u těchto obrázků múza protestuje, uvidím, třeba se mi přece jen něco podaří. :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Chápu, že protestuje, mi zase protestoval mozek ke konci zkouškového, takže nevadí, příští pátek to bude lepší

    OdpovědětVymazat