16. listopadu 2015

Téma týdne 24 - Pouto


Zdravím, Snílci,

tak je to tady, další týden, další téma. Pro jistotu jsem vám nechala čtrnáct dní, ale zřejmě to nestačilo. No nevadí, třeba vás nové téma osloví víc. Sama vím, jak dokáže být pozim nabitý povinnostmi, nebo naopak nemocemi. Také jsem s uvědomila, že za měsíc jsou Vánoce - blíží se to nějak rychle, že jo?

No, ale abych vás přivedla na jiné myšlenky, vymyslela jsem trochu záludné téma: Pouto.

Vyberte si z jakého směru jej zpracujete - emoční, vztahová pouta? Magická, nebo životní? Můžete se zaměřit i na symbiózu organismů, nebo třeba jen co vám brání ve splnění sých snů. Pouta mohou být metaforická, nebo reálná, nebo třeba vesmírná, která poutají hvězdy a planety do soustav a galaxií.

Vše nechám na vaší fantazii, Snílci.

Můžete psát básně, drabble, haiku, povídky, úvahy, kreslit nebo i fotit. Všechno se tu počítá. Rozsah záleží čistě na vás, stačí pak dát jen odkaz na vaše dílo do komentářů.





Přej všem krásný týden, snad nebude tak podmračený, jak to vypadá za okny dnes.

Dragita

6 komentářů:

  1. Jé, a já už si pomalu začala zmrtvýchvstání plánovat.
    No, snad se mi podaří něco sepsat..

    OdpovědětVymazat
  2. Oj, tenhle obrázek jsme používali v RPG snílků jako záhlaví :) Tak snad si najdu čas.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: jestli to máš hotové, nebo částečně, šup se s tím. Aspoň bude jeden článek na to téma [2]: Dlouho jsem hledala něco podnětného... něco, co nejsou jen kovová želízka. Tak snad je inspirativní

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Rozhodně, už mám rozepsáno :) Snad to dopíšu během víkendu.

    OdpovědětVymazat
  5. Hehe, tak jsem to nakonec stihla i dát na blog včas. http://sileny.blog.cz/1511/vazby

    OdpovědětVymazat