19. listopadu 2015

Creatio - Rudá kněžka

Moji milí snílci,
přišla zpráva od Moniky Otmili, která nám poslala úžasný náhrdelník, který vyrobila. Pojďme se podívat, copak to je! :)


Zdravím lodivody!
Poté, co jsem si přečetla, že Creatio přijímá i jiné výtvarné projevy nežli kresby, risknu to tedy se šperkem.

Náhrdelník se jmenuje Rudá kněžka a jak už název napovídá, byl inspirován postavou Melisandre z Ašaje ze ságy Hra o trůny od George R.R. Martina. Šperk byl vytvořen na stejnojmenné téma téma soutěže Klubu šitého šperku na Fleru, v níž se nakonec umístil na třetím místě. Je vytvořen technikami beadweaving (šití z korálků) a ketlování z výhradně skleněných korálků české a japonské výroby, krystalů Swarovski, dále z kabošonu z polymerové hmoty Fimo a bižuterního kovu v úpravě antracit. Možná právě kvůli jeho barevnosti jsem si ze svých nedávných prací oblíbila právě jej.

Ráda si přečtu názor správkyň na tento náhrdelník, k němuž jsem nakonec vytvořila i náušnice do soupravy.

S pozdravem,
Monica Otmili (me-for-all.blog.cz)





Woooow! Já prostě nemám slov. Zaprvé obdivuji tvou trpělivost a za druhé - mám chuť na granátové jablko :). Sága Píseň ledu a ohně je mou srdeční záležitostí už několik let a tento náhrdelník si na Melisandře umím dost dobře představit - skvěle jsi to vystihla! Z náušnic srší jiskry a jen čekám, kdy se ze středu náhrdelníku protáhne drak. Když si ještě představím, že dokonale ladí s jejími červenými vlasy. Opravdu nemám co dodat. Klobouk dolů a jen tak dál :)

Co napadá vás ostatní k tomuto náhrdelníku? Podělte se v komentářích. Také se nebojte poslat svou tvorbu. Zasílejte ji na klubový mail klub.snilku@email.cz. Dejte také vědět, jestli také stojíte o můj názor.

Mějte se krásně,
Myshooolka

6 komentářů:

  1. Otmilka ma krasne veci, urcite by si zaslouzila vic pozornosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pro červené věci slabost, takže se tím kochám už asi 10 minut :-o. Nádhera...

    OdpovědětVymazat
  3. Otmilka umí. Radost pohledět, co se všechno dá udělat z korálků

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou si od Monči něco koupím, je úžasná! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Toliko milých komentářů! Moc vám děkuji, děvčata. O:)
    Jinak den před publikováním si náhrdelník našel novou majitelku.

    OdpovědětVymazat