22. října 2015

Creatio - stínování a šrafování

Milí snílci,
vám, kteří jste marně čekali na další díl se moc omlouvám za prodlevu, se kterou se tu zase objevuji. Tu dobu jsem se ale úplně neflákala. Přemýšlela jsem, jak to udělat, aby mé články nebyly jen teoretické povídání bez ukázek a jako ideální podobu jsem objevila něco možná neobvyklého: článek v obraze.



Nyní vám chci tedy ukázat něco, čím jsem možná i měla začít, ale začínám tušit, že výtvarno je tak vysoce individuální, že si zkrátka musíte vzít z mých rad každý něco jiného. Nicméně základní technické vlastnosti a možnosti předmětů, se kterými pracujeme (dnes: tužka, pero), bychom měli znát všichni.




Prosím, dejte mi v komentářích vědět, jestli vám tato forma vyhovuje, o co byste měli zájem (a případně jestli to po mně vůbec přečtete :D)

Samozřejmě vás opět prosím, podělte se s námi o svou tvorbu. Připomínám, že to nemusí být jen kresba a malba, ale také jakékoli jiné tvoření. Fotografie svých výtvorů posílejte na klubový mail klub.snilku@email.cz

Přeji vám mnoho kouzelných dní,

2 komentáře:

  1. Tohle mě baví :) A přesně, taky když šrafuju, mišmašuju Je to nejrychlejší.

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi skvělé a užitečné "návody" :)

    OdpovědětVymazat