19. ledna 2015

Téma týdne 3 - Něco končí, jiné začíná

Kdo se zapojil?


Zdravím, Snílci,
začal nám nový týden a je na čas na další téma. Těší mě, že se i minulé téma ujalo a našli se odváží Snílci. Opravdu žádná omezení tu nejsou, klidně můžete posílat i tématické fotky, kresby, cokoliv.

Tento týden se bude ještě takový tajemný - Něco končí, jiné začíná. Pojmout se to dá z mnoha perspektiv, jsem tedy zvědavá na výsledky. Může jít o básně, či povídky prodchnuté nadějí, či skepsí, nebo jen úvaha o nesmrtelnosti chrousta.

Mějte krásný týden, napjatě očekávám, co stvoříte :)

Dragita


Ukázky z tvorby odvážných Snílků:

Snílek Tea je nejčastějším připěvatelem, prot ti děkuji za účast. Velmi si toho cením :)

Zatímco svět spí

Při lednové,romantické,sněhové procházce, kdy se dva zamilovaní drží za ruce, může takový pohled na zasněženou krajinu dojímat, okouzlit, ale když je ten člověk sám, prochází se sám, ve sluchátkách hraje nahlas hudba a vidí to ticho, vše je pouze bílé a nikdo nikde, zasteskne si.
Přesně takové pocity jsem na jindy nádhernou jarní a letní louku obklopenou všemožnými květinami a stromy krásnými květy pociťovala.
Bylo mi úzko a přála si jediné, aby tenhle svět opět ožil v barevnost, která přinese každému úsměv.



Když všichni usnou
kol našich dvou hlav prázdných
pár snů se rojí
Pak draci vzlétnou
a skotačí hravě
i s iluzemi
Jen tak, bez tíže
tam za galaxiemi
jsoucno neřešíc


Zatímco svět spí od Zdeňky M.
Zatímco svět spí,
smrt obchází okolo,
upír krev popijí,
vystřílíme do něj olovo.
Kůlem mu srdce probodneme,
krucifix si rychle připravíme,
hlavu mu bez milosti uřízneme,
smradlavým česnekem vycpeme.

1 komentář:

  1. Já děkuji za tolik chvály, to není potřeba, já ráda, když mi téma sedne :) A když nejsem obklopená učením a maturitními otázky, jako momentálně teď Zdá se mi, jako by podobné téma už zaznělo, zřejmě znělo jinak, jen mi ho připomnělo nějaké :)

    OdpovědětVymazat