6. ledna 2015

Téma týdne 1 - Shrnutí


Zdravím, Snílci,

po dlouhé době se vrací staré dobré Téma týdne, jen s malou změnou. V roce 2015 začneme hezky zase od nuly, takže už vždy se bude číslo týdne shodovat s článkem.
Vánoční svátky byly čas klidu a odpočinku, tak doufám, že leden pro většinu z vás nebude tak hektický jako většina roku. Samozřejmě nezapomínám ani na studující, jiště všechny zkoušky hravě zvládnete.

A protože téma odhaluji o den později a rok 2015 nám teprve začíná, rozhodla jsem se, že to vezmeme tento týden více zeširoka - zajímá mě jakékoliv shrnutí loňského roku.
Podělte se s ostatními, co se vám v roce 2014 povedlo, čeho jste dosáhli, nebo kolik nih jste přečetli - které byly nejlepší? Nebo jaké filmy, seriály vás oslovili. Podařilo se vám něco vyrobit? Dostudovat? Začít novou školu? Sepište to a můžete přidat i předsevzetí do nového roku. Každý si něco přeje, každý chce něčeho dosáhnout - a co vy?

Tudíž, milí Snílci, můžete si vybrat. Buď sepište shrnutí čehokoliv, co se vám zdálo na loňském roce důležité, nebo se podělte s ostatními o předsevztetí, nebo oboje dohromady. Nechám to na vás. :)

Mějte se všichni hezky a do nového roku hlavně zdraví!

Dragita


Ukázka z básničky, která byla u posledního loňského tématu. Myslím, že si zaslouží vyvěsit.

Vodní víla od Zdeňky M.

Víla z vody zrozená,
na houpačce sedává,
na píšťalu hraje k vodě,
nepřestane nikdy v životě,
znamenalo by to zánik a konec,
smrt by cinkala kosou o zvonec.
Jako bytost věčná
si připadá osamělá.
Nikdo ji nenavštíví,
vítr kolem tiše kvílí.

10 komentářů:

  1. To zní velmi zajímavě a motivačně :) Přijde mi, že až moc často opakuji všem, jak pro mě minulý rok byl konečně šťastným Ale, když jinak nedáte :) Něčeho dosáhnout, splnit si přání, hmm :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, konečně něco, kde se můžu zapojit...
    I když já to tedy mívám rozdělené na dva různé články, neb jsem grafoman
    Takže aspoň ten jeden:http://daletth.webnode.cz/news/to-nejlepsi-z-lonska-/

    OdpovědětVymazat
  3. Mi se líbí, jak všichni na počátku nového roku jsou pořád v mysli v tom starém.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]:  To je klasika Já třeba ještě tak dva tři týdny píšu špatné datum A pojmy jako "letos" a "loni" se na tu dobu vlastně stávají synonymy

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Já jsem třeba ráda usekla ten minulý rok. Nebyl úplně tak dobrý, jak mohl být.

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: To docela chápu, já takhle hodně ráda usekla rok 2013 (povodně)...
    Tak ať je tedy rok 2015 vydařenější

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Bude už jen proto, že budeme mít nového pejska, když nám Wendulka v květnu umřela.

    OdpovědětVymazat