3. ledna 2015

Kontrola dvacátá pátá

Milí snílci,

hlásí se ohnivec, po nemoci ještě zesláblý a zmožený, ruku v ruce s naší pracovitou velehlavounkou Maglaiz, již škola konečně na chvilku pustila ze spárů, a tak se mohla připojit k bedlivému kontrolování. Já nevím, jak vy, ale já, než se vždycky dostaneme k novému Repetitiu, stačím dokonale zapomenout, jak to vlastně všechno funguje, a musím si to horko těžko připomínat pomocí starých článků. To je hrozná ostuda!

Představte si, že už od listopadu, tedy od minulého Repetitia, sháním po všech čertech kohokoli, kdo by měl čas a sílu k investování do nového vydání, a ono to s tím koncem roku prostě nebylo slavné. Nakonec jsem ke všemu pod stromeček dostala chřipku a celé svátky jsem proležela a protrpěla - navíc po boku pana M., který se mě rozhodl přijet opečovávat, což by bylo skvělé až na ten detail, že mě nepustil k počítači, a tak jsem nemohla nemocnět aktivně a všechno se to ještě víc zbrzdilo.

Zkrátka se omlouváme, že to tak dlouho trvalo, ale snad tím nedošlo k žádným komplikacím a ztrátám na životech. Nakonec se podařilo ukrojit kus času a sil naší věhlasné slečně Maglaizové, a společnými silami se nám to podařilo dotáhnout do publikovatelné podoby. Věřím, že odteď to zase vezmeme do rukou pevně a ve větším počtu a čekací lhůta se zkrátí, jak adeptům na přijetí do KS, tak čekatelům na verdikt Repetitia. Tak jdeme na to dnešní, kde budou padat hlavy, muhahaha! Ne, nebojte. Hodné děti rozhodně dostanou cukroví!

A stále žádáme členy, správce i nové členy, aby se ujistili, že máme jejich aktuální e-mail. Nemůžeme rozesílat hromadné e-maily, když nám mnoho kontaktů chybí. Navíc se k tomu přihlíží v Repetitiu, takže pokud na vás nemáme kontakt a je to s vámi na hraně, může právě absence kontaktu rozhodnout, zda projdete.

S ouctou M. Phoenix a Maglaiz


1) Skullka Nika Elricová - http://yes-you-can.blog.cz - VENKU
M.: Stále stejná situace. Pápá. NE.
Maglaiz: Pravidla hovoří jasně. Pokud není zjednána náprava, případně uveřejněna obhajoba, člen nemá nárok na členství v Klubu Snílků. NE.

2) Illian - http://polcerova.blog.cz - VENKU
M.: Taktéž žádná změna. Loučíme se. NE.
Maglaiz: I zde se musíme sklonit před pravidly hry. NE.

3) Krejdom - http://krejdom.blog.cz - VENKU
M.: 11. prosince přibyl konečně trochu více textový článek, ale jinak nedošlo ke změnám a upřímně myslím, že k nim ani nedojde. Krejdomin blog bude nejspíš i nadále hlavně galeriový, nuzně aktivní a bez známek zapojení se do komunity, proto si stojím za verdiktem a dávám ještě jedno konečné NE.
Maglaiz: Drahá Krejdom, tvůj blog je spíše přehlídkou vydařených fotografií nežli blogem. Ostatně ani si nedokáži vzpomenout, kdy naposledy jsem viděla tvé jméno u nějakého komentáře na Klubu Snílků. Máš vůbec ještě o místo Snílka zájem? Obávám se, že jsi svým mlčením jednoznačně odpověděla. NE.

4) Dark Angel - http://keeptalking.blog.cz/ - VENKU
M.: Stále stejná situace, už poněkolikáté. Finální NE.
Maglaiz: Nedějí se žádné změny, v tom případě nevidím důvod si ponechávat mrtvolu v parádním pokoji. NE.

5) Mlok - http://my-empty-spaces.blog.cz/ - VENKU
M.: Mločice nám bohužel blog ukončila! Je to velká škoda, takže budu doufat, že se ozve s novou adresou/identitou. S tímto blogem se však ale budeme muset rozloučit. Vzhledem k ukončení v listopadu si ho tu můžeme tak maximálně ponechat do patnáctého února, abychom dodržely tříměsíční limit.
Maglaiz: S Mločkem si občas napíšeme, a tak vím z bezpečného zdroje, že Mloček se v nejbližší době neozve. Proto můžeme tohoto člena za slavnostní salvy a salutování v klidu pohřbít.
M. podruhé: Ok, většinou mám ráda dodržování pravidel, ale tady není o čem. Ukončení mločího blogování jsem si dnes potvrdila a nová identita prý zatím neexistuje. Tak snad se na nás velké UCho nebude zlobit pro přímočařejší chování a rovnou vyškrtnutí ze seznamu. Každopádně Mločice u nás má dveře otevřené, jakmile se zas postaví na všechny čtyři mločí packy ;)

Náhodná kontrola

1) MissNeverFree - http://missneverfree.blog.cz - ANO
M.: Tak trochu nostalgický zápisník plný náhodných myšlenek. Ten jednoduchý vzhled - nevím, jestli je to schválně nebo chyba blog.cz, ale pro mě to funguje a celkem se mi to líbí. Jen škoda toho trochu skomírajícího nádechu; získávám z toho takový ten pocit blogerské krize, nedostatku času či snad psavosti, záplavy smutku... ale v zásadě nic, za co by bylo možno sekat hlavy. Někdy to holt člověku nejde. Budu doufat, že se MissNF v příštím roce naladí na nějakou lepší strunu, ale nevidím vyloženě důvod zvedat prst a říkám přesto ANO.
Maglaiz: Extrémě jednoduchý vzhled mne poněkud vykolejil, ale budiž. Obávám se, že slečna "Nesvobodná" skutečně naplnila své jméno beze zbytku. Trocha svobody by neuškodila. MissNeverFree, roztáhni křídla a leť. ANO.

2) Gilandhel - http://gilandhel.blog.cz - OPATRNĚ
M.: Poslední článek ze sedmého října = tříměsíční neaktivita téměř překročena. Kdybys už byla za limitem, říkám rovnou ne, ale že máš ještě těch pár dní, dejme tomu tedy čas a řekněme OPATRNĚ.
Maglaiz: V lednu tento blog překročí tříměsíční neaktivitu. Nu, tedy necháme čas plynout a konat. OPATRNĚ.

M.: Nevidím žádný zásadní problém. ANO.
Maglaiz: Na Elizabeth si pamatuji, když jsem ji přijímala. Jsem ráda, že proběhla změna a Elizabeth objevila i ten optimistický pohled na svět a samusebe. Občas se nám objeví i v Imaginariovi, blog udržuje naživu a má i příjemný vzhled. Dávám ANO.

4) C.V.O.K. - http://jednoducho-cvokhaus.blog.cz - OPATRNĚ
M.: Tohle je pro mě hrozně nepřehledný blog. Na hlavní straně pouhé dva příspěvky, a kam dál? Když kliknu na "Blog", tam to není, to jsou jen aktuality. Pod "Záznamníkem" to taky není a "Debilník" už vůbec nechápu, neb mě směruje na rozcestník s názvem "Nástěnka", takže proč se tomu odkazu říká "Debilník"? K tomu tam vidím nějaké varování z hlediska aktivity (která byla doposud v pořádku), a v předposledním článku spooustu neozdrojovaných obrázků. Zdá se mi, že tady někdo sešel ze správné blogeří cesty a je třeba mu to připomenout. Rozhodně říkám OPATRNĚ.
Maglaiz: Autorka se již předem omlouvá, že v rámci zkouškového neaktivita vzrůstá, tudíž nebudeme se nijak hněvat (já si sama musím na hlavu sypat popel). Pozor na obrázky bez zdrojů! Klub Snílků si pevně zakládá na tom, že se dodržuje alespoň minimální úcta k něčí práci prostřednictvím zdrojů. Žádám nápravu. OPATRNĚ.

5) Kapitánka Nemo - http://kapitanka-nemo.blog.cz - ANO
M.: Aktivitka nám lehce zamrzla, ale jeden měsíc ještě ban nedělá (to bych byla v poslední době zabanovaná taky furt) a jinak mi ten blog přijde krásně snový a v pořádku. Jen škoda toho bince ve sloupku. Jinak ale ANO.
Maglaiz: Kapitánka Nemo nám úspěšně spí. Avšak i tak nemůžeme říci nic jiného, než že se jeví vše v pořádku. Možná mne trochu zaráží dvojitý přehled vlaječek. ANO.


Dobrovolníci

1) Sedmikráska/Elnessa - http://sedmikraskova.blogspot.cz - NE
Slečna Sedmikrásková se rozhodla vyměnit vyhřáté blogové hnízdečko za nové, svěžejší, a my se změnám samozřejmě nebráníme. Jen je třeba se podívat, zda si i s novým blogem může říkat "právoplatný člen Klubu Snílků" :)
M.: Tady jsme zaspaly, co se dalo! Sedmikráskový blog měl pěkně našlápnuto a nic nestálo v cestě jeho členství, bohužel nám už skončil a zatím nemám zprávu o tom, pod jakou přezdívkou a s jakým blogem tedy chce autorka v KS být, da-li vůbec. Nevím, jak jinak to řešit, než říct NE a čekat, zda se přihlásí nanovo.
Maglaiz: Sedmikráska odešla, ale existuje na dalším blogu. Otázkou je, zda se bude chtít přidat do rodiny Snílků s novým blogem. S jistotou ale můžeme tento blog odeslat na hřbitov. NE.

Tee bylo při jejím přijetí na druhý pokus doporučeno, ať se během října přihlásí do Repetitia. V říjnu jsme to nějak nezvládly, takže se jí na zoubek mrkneme teď.
M.: Mě hrozně mrzí, že ačkoli máš ke Klubu Snílků tak vřelý vztah, ohromně jsi na sobě zapracovala a obsahem už na to dost máš, ten design pořád dost pokulhává a ten blog ti dost sráží. Není tam k vytčení nic, na čem by v tuhle chvíli klubově záleželo - u mě dobrý a mileráda tě u nás budu mít. Přesto si myslím, že by tvému blogu ohromně pomohlo, kdybysis ten design nechala udělat, jak se říká, znovu a lépe. Tedy za předpokladu, že si s ním neporadíš sama - což asi neporadíš. Slyšelas někdy o jistém šikovném mládenci jménem Destinateus? Des je velmi šikovný blogový designér, dělal designy mnoha snílkům i nesnílkům a pokud nebude moc vytížen (řekni mu v mailu, že tě posílám já :D), udělá ti design podle tvých přání, co bude vypadat o dost líp než ten stávající, a nebude mít tolik chyb - jako velmi špatné odsazení textu ve sloupku, nedostatečná šířka sloupku vůči textu nebo naopak zbytečná výška kolonky (třeba Song měsíce). Myslím, že by pro něj nebyl problém stávající design v podstatě zachovat, jen tyhle věci opravit. Mimojiné třeba kolonka Akce měsíce mi nedává moc smysl. Odkaz na koncert tam ještě patří, dobře, ale co ty bannery pod tím? Ty by spíš měly mít vlastní kolonku, něco jako Oblíbené nebo tak, nemyslíš? Detaily tvoří dobrý blog, obsahem je to rozhodně o mnoho lepší, ale prosím, zkus to s tím Desem (mail má na blogu hned pod profilovkou), hrozně ráda bych ten tvůj blog viděla ve vymazlenějším stavu. Slušelo by mu to :) Přesto říkám ANO. Moc se mi líbí tvé nadšení pro věc a touha přispívat do zdejších rubrik.
Maglaiz: Tea mne zcela nabíjí svým optimismem a nadšením pro věc klubu. Vzhled blogu by mohl být lepší, to je pravda. Já bych však více sázela na projev. Teo, za chvíli budeš psát bakalářskou práci (nebo ji už píšeš) a zajímalo by mne, zda se takové skvosty jako "imagrinádní kamarád" objeví i v tvé první vědecké práci. Pevně věřím, že drtivá většina oněch jazykových přešlapů je jen dílem spěchu, s jakým nejspíše články tvoříš. Pokud ne, pak radím i pro články na blog využívat služeb MS Word nebo OpenOffice atd. a hodně číst a číst a číst všechno, co prošlo jazykovou korekturou. Blog je především o písemném projevu. (Pozn. M.: Kdeco by se dalo u Tey vylepšit, však už si své vyslechla při přijímání, přesto dáváme ANO, za tu aktivitu a nadšení a obrovské množství snahy se zlepšovat. Jen ať všichni vidí, že na to hrajeme a že si všímáme ;))

...

Tak to je všechno. Seznam nám trochu prořídnul, ale věříme, že to Klubu bude k dobru, když se odlehčí o pár mrtvých dušiček a udělá se v něm víc prostoru pro nové nedočkavce, kteří už se netrpělivě třepou za dveřmi Atria! :) Nebojte, myslíme na vás a nová vzducholoď vypluje co nevidět. Ale vy, staří mazáci, taky neusínejte, příští Repetitio už se na vás chystá!

Zdraví dvě od M

P.S.: Chcete si chcete ověřit, jak je na tom váš blog? Je dost snílkovský? A nešlo by někde něco vylepšit, aby bylo víc čtenářů? Není snazší způsob, jak získat zpětnou vazbu, než přihlásit se nám jako dobrovolník do Repetitia. Informace k sebeobětování ZDE. Budeme se na vás těšit :)

6 komentářů:

  1. Spadl ze mně velký balvan, jak jsem viděla skoro u všech NE, už jsem jen hledala své jméno :O Chci moc poděkovat, že mi věříte, určitě nechci Vaší důvěru zklamat a děkuji za doporučení designéra, určitě mu během pár dní napíšu a poprosím o menší změny, které jsou důležité, pro vylepšení mého blogu :) Tento rok maturuji, takže pokud bude vysoká, tak bakalářskou práci psát budu a omlouvám se za takové trapné překlepy, začnu si na ně dávat pozor. Děkuju moc i přesto za všechno pěkné, co tady dnes vyznělo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pri otváraní článku som to vedela. Normálne som sa najprv zľakla, ale po prečítaní mi odľahlo. Ďakujem za názor a aj za kontrolu. :) Áno, zmena sa u mňa stala a myslím, že už u mňa pretrvá navždy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Začínám zvažovat "sebeobětování".

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Snílkům za všechno, ten čas tady byl moc fajn :) Mějte se a přeju to nejlepší v dalším snění.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Milerádo se stalo :) Za tu spoustu snahy si chválu zasloužíš. A vážně doufám, že si to nebudeš nikdy přebírat jako buzeraci, jako by to někdo třeba mohl brát. Myslíme to dobře :)[2]: Rádo se stalo :) Jen tak dál.[3]: Pojď do toho [4]: Snílci taky děkují :) A tobě taky všechno nej a ať to k tobě zase časem přijde. Takového blogera by byla škoda ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vzhled není záměr, ale chyba blog.cz, psala jsem Standovi, a ten mi odpověděl, že tento problém mají všechny blogy začínající na M a že si mám založit nový... Hádejte, co si o tom myslím. -_-
    Nicméně občas se design načte, po pár aktualizacích a prý se to řeší. Jinak je pravdou, že nemám tolik času jako dřív, ale i když můj blog vyznívá melancholicky, žiju a je mi vcelku fajn, jen se musím srovnat s pár věcma (třeba s trochu větší svobodou, než dřív- ach, ty paradoxy) a k tomu vypracovat asi milion maturitních otázek, napsat asi milion esejí a tak dále a tak dále. Ale děkuji za povzbudivý vzkaz a doufám, že se časem najde víc času i na náš klub.

    OdpovědětVymazat