30. července 2014

Photo - Letní osvěžení

Rozhlédněte se kolem se...inspirace je všude...
Zdravím Snílci,
jak si užíváte léto? Fotíte hodně, nebo na to nemáte čas? Na blogerský sraz jsem nakonec nejela, což mě moc mrzí, ale nedá se nic dělat. Máte nějaké fotky z dovolené? Tak šup, sem s nimi, protože Photo na ně už nedočkavě čeká...

Své fotografie posílejte na náš klubovém emailu klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).


Letní osvěžení
Letos zmrzlinu příliš nemusím, ale za to jsem si oblíbila ledovou tříšť.
Zkouším různé příchutě, ale všechny mi přináší nádherné letní osvěžení, hlavně během veder je to skvělé pochutnání. :-)
Tohle jsou příchutě zelené jablko a červený meloun, ale třeba kaktus je taky skvělý.
Co osvěží vás?

Zdeňka M.




Mejte se krásně,
Zdeňka M.

2 komentáře:

  1. fotky smú zasielať iba Snílci? rada by som sa konečne do niečoho zapojila ale žiaľ medzi vás nepatrím, aspoň zatiaľ nie :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Rubriky jsou skutečně otevřeny jen pro členy.Ale když jsem se dívala, nenašla jsem tě v přihláškách čekajících na vyřízení... Kam se nám ta tvá (když vidím to "zatím", předpokládám, že jsi ji podávala ) poděla?Mohla bych tě tedy poprosit, jestli bys ji kdyžtak nemohla sepsat znovu? Slibuji, že tentokrát ji odchytím dřív, než se na ni vrhnou Komentářožrouti.

    OdpovědětVymazat