2. ledna 2014

Kontrola osmnáctá

Krásný nový rok 2014. Také máte potíže psát to správné číslo? Minulá kontrola byla krásně zelená, takže dnes nemáme žádné ověřování. Dobrovolníci mi na e-mailu žádní nepřistáli, tak bych dnes mohla vzít 3 nedobrovolné a tím to ukončit, třeba jich příště bude více. Ale pořád ještě jsou tu dvě věci, které bych vám ráda připomněla:
Na konci každé kontroly je odkaz na článek s informacemi k přihláškám. Ty se posílají na e-mail. Prosím, zkuste to respektovat, já nestíhám kontrolovat komentáře všech možných Repetitio článků, kdo se přihlásil, na e-mailu to budu mít hezky u sebe.
A druhá věc se stává tradiční na začátku každého Repetitia: Spousta členů se mi stále neozvala s aktuálním e-mailem. Prosím, udělejte to. Upozorňuji na to pořád a doufám, že to uděláte. Až se bude rozesílat nějaké oznámení, nebude moje chyba, že se k vám nedostalo. ;-)


1) Sussanah de Silva - http://sussanah.blog.cz/ - PROŠLA
Dobře, to je asi trochu moc velké sousto na rozcvičku. Mockrát děkuji generátoru náhodných čísel, který mi řekl, že dnes to bude Sussanah. Uvítal mě příjemný přehledný vzhled, takže nemusím nic dlouze hledat. SB zde rozhodně neznamená článeček chceš spřátelit, obíhání a přidávání každého, kdo si řekne, takže to označení snad mohu přehlédnout. Rubrika věnovaná Ledgerovi je plná starých článků, takže tam ty zdroje opravdu moc kritizovat nemohu. V nových článcích vidím hlavně tvé vlastní fotografie a pokud používáš cizí, zdroje rozhodně nechybí. Celkově nemám moc co vytknout, rozhodně jsi Snílek a k nám prostě patříš.

2) Jehane O'Tee - http://outy-jehane.blog.cz/ - PROŠLA
Tento design nemám zrovna ráda, ale očka z něho nebolí a je přednastavený, takže ten ti vyčítat nemohu. Zdroje obrázků budu těžko hledat u tvých vlastních malířských (a kreslířských) dílek a když už náhodou odněkud obrázek vezmeš, zdroj se najde. Ze tvých článků na mé dýchl kousek snílkovství tak výrazně, že se mi vůbec nechtělo kontrolovat zbytek, když jsem získala jistotu, že stejně nic nevyšťourám. Tvoříš písmem i štětcem a já budu moc ráda, když s námi budeš pokračovat dál.

3) Kata-chan - http://blue-lover.blog.cz/ - NEPROŠLA
Nad prvním dojmem ze vzhledu mé oči mírně zaplakaly, ale co už, koukat se na to dá a přehledné to taky celkem je, i když menu jsem zaznamenala až na druhý pokus. U recenze na Divergenci sice zdroj máš, ale co ten zbytek? I když jsi Snílek a píšeš šíleným tempem, za měsíc se na tebe budu muset podívat znovu. Nejsem ochotná věřit, že všechny obrázky u povídek jsou tvé a rozhodně neškodí přihodit k nim odkaz, odkud pochází. Blog mi připadá trochu šílený a tvoříš, možná i snílkovství bych tam našla. Bohužel máš nakradeno tolik obrázků, že tě ani s oběma očima zavřenýma nemohu nechat projít. A jen malé doporučení mimo verdikt: Aktualizuj rubriku Kreslím, rozcestník je skoro zbytečný a některé odkazy v něm nefungují.

Uvažujete o podání přihlášky, ať už jen ze zvědavosti, nebo protože si chcete ověřit, že je s vaším blogem vše v pořádku? Směle do toho! Informace k sebeobětování ZDE.

3 komentáře:

  1. Tak, půjdu se tedy přihlásit.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje teď jsem si všimla, že o mě byla řeč Tak to mě těší, že jsem prošla, určitě s vámi budu moc ráda pokračovat dál!!! Už jsem uvažovala, že by to chtělo změnit design, ale nějak na to nemám buňky. Kdyby se náhodou někde našel nějaký ochotný človíček, který tomu rozumí, nezlobila bych se

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mno, tak na tenhle se ještě dívat dá, je docela fajn, jen mně osobně po chvíli čtení bije do očí. Ale já čtu výhradně s přestávkami, tak to tak nepřekáží.

    OdpovědětVymazat