22. ledna 2014

Photo - soutěž

Photo přináší další soutěž...

Zdravím Snílci,
minulý týden jsem vám slíbila soutěž, a tak ji tu pro vás mám. Času na focení budete mít přibližně měsíc, tak doufám ve vaši vysokou účast, aby to nedopadlo jako minule, když se mi přihlásili pouze dva odvážlivci. Já vážně nekoušu, a tedy nevidím důvod, proč byste se nemohli zúčastnit. Hlavní je být originální a pojmout to snílkovsky a s fantazií.

Téma soutěže je:

"Zima nezima"

Taky už vás štve letošní zima bez sněhu? Nebo vám vyhovuje a už se těšíte na jaro?
Záleží jen na vás, jak toto téma pojmete...fantazii se meze nekladou.

Ještě několik pravidel k soutěži:
- Soutěží se od 22. ledna do 28. února 2014.
- Zúčastnit se může každý člen z Klubu snílků maximálně se dvěma fotografiemi.
- Jen doufám, že se mi sejdou alespoň tři soutěžící.
- Fotografie mi zasílejte na náš klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo - soutěž, nezapomeňte k fotce připojit krátký popis, své jméno (nebo přezdívku) a blog. Díky.

- Vítěz bude jen jeden, rozhodnete o něm pomocí hlasování.
- Cena bude, jen ji ještě musím domyslet, ale nespíš nějaká kniha a pár knižních záložek.

Děkuji za vaši pozornost a těším se na vaše soutěžní fotografie. Ale hlavně nezapomínejte ani na běžné Photo, kam můžete zasílat jakoukoliv fotografii, záleží jen na vás, co zde budete chtít ukázat. Ty mi též zasílejte na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název a popis (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog)?

Mějte se krásně,
Zdeňka M.

3 komentáře:

  1. Určitě jdu do toho. A ta kniha bude podle vlastního výběru třeba do určité ceny?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ne, ne, pro vítěze vyberu několik titulů z mé knihovny a on si pak z nich vybere.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se zkusila zapojit, jsem zvědavá, kolik nás "zimních" fotografů bude. Je to pěkná soutěž a fajn téma, které jsem bohužel vzhledem k podmínkám u nás doma nemohla pojmout tak, jak bych si přála, ale alespoň něco jsem zkusila. Těším se na zveřejnění všech fotek.

    OdpovědětVymazat