6. ledna 2014

Týden devadesátý - Projasnění

Mnohokrát se Vám snílci omlouvám, že zveřejňuji nové téma v takovém rozestupu, ale chtěla jsem vám dát chvíli oddychu, abyste mohli nasbírat inspiraci přes svátky vánoční. Snad mi to nebudete mít za zlé. K předchozímu tématu mi poslala [Zdenina] svůj obrázek, u kterého zveřejnila i postup, jak ho kreslila. Jistě mi promine, když sem dám jen konečný výsledek.

V zimě mnohdy čekáme, až se tmavé mrahy na obloze roztrhají a obloha se rozjasní
K projasnění také ale může dojít třeba ve vztau, práci...příběhu.
Každý příběh potřebuje nějakou tu světlou chvilku..

Obrázek od Zdeniny

Přístav pro modrou budku


1 komentář:

  1. Chtěla bych přispět na TT Projsnění, jen nevím, zda se to sem hodí. Jde totiž o moje maličké zamyšlení a hlavně stanovení cílů na rok 2014.
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1401/rozjasneni-zivota-misty-zatazeno

    OdpovědětVymazat