17. ledna 2014

Týden devadesátý druhý - Bolest

Týden se přelil jako voda, další události se vepsaly do naší knihy života a staly se historií. Tentokrát se nepřipojila ani Zdenina.. No nedivím se. Mě by to taky pořád nebavilo být sama, kdo přispívá na Téma týdne.

Jestliže vám témata nevyhovují, nezdráhejte se ozvat a do komentářů napsat, jaké by se vám "hodilo." :)

AKTUALIZACE pondělí 20. 1.: Zdenino, omlouvám se za zmatky, máš úplnou pravdu,že jsem TT vyhlásila tak nějak dříve. Dva dny předtím jen totiž nebyla v práci a můj mozek si to automaticky přeložil jako víkend.

Pro tento týden téma samozřejmě patří a předem dámy děkuj iza příspěvky.

Bolest.
Umění bolest způsobit je tak nesnadné.
Ta správná bolest je někdy spíš slastí.
Jen vemte v potaz důtky a skřipce. Propichování a věšení.
Něco na té bolesti bude...

5 komentářů:

  1. Přiznám se, že tentokrát jsem se do TT zapojit chtěla. Bohužel jsem to kvůli testům odkládala v bláhovém přesvědčení, že mám čas "až" do neděle.Myslím si tedy, že "problémem" (alespoň v mém případě) rozhodně nejsou neatraktivní témata, jako spíš časový pres. Týden zas tak dlouhá doba není. Zvláště, když se nakupí povinnosti. 0:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť je pátek, TT přece bývá v pondělí, ne? A ja tento týden ani nebyla na PC, někdy to proste nevyjde.

    OdpovědětVymazat
  3. Bolest... Tak zajímavé téma týdne. Možná sem něco přidám...

    OdpovědětVymazat
  4. No, zapátrala jsem ve svých starších výtvorech a hle:
    http://ellnesin-blog.blog.cz/1308/bolest

    OdpovědětVymazat
  5. Mohu se zapojit pouze s kratičkou povídečkou http://fifty-five-degrees.blog.cz/1401/bolest.
    Souhlasím s Dragiliou - témata jsou zajímavá, mnohokrát jsem se chtěla zapojit, bohužel mi to z časových důvodů nikdy nevyšlo...

    OdpovědětVymazat