27. prosince 2013

Iluze stá osmá - pokus číslo zwei

Když je do skoku.


Dobrý večír vinšuji,
již máme snad po nejkomerčnějším svátku roku.

rybí kosti jsou už venku ze všech hrdel
balící papír z dárků v popelnici
zbývá vyčkávat půlnoc se sklenicí
a nechat si rachejtlí rozstřelit...

ehm... kurník.

Odpusťte já se nějak nechala unést cypstřevem. Slavnostně slibuji, že se těchto rýmovaček pro příští Iluze vystříhám, tedy pokud to nebude něčí výslovné přání, aby něco podobného ještě někdy zaznělo.

Jelikož záhadným způsobem zmizela ta předešlá stá osmá (já na to mám snad špatnou auru či co!), rebelské nevánoční téma je pasé. Dejme tedy stylové oslavné téma taverny (možná se bude Stáníkovi více zamlouvat)!

Inu, co bych k tomu povídala dále, jen snad, že jsem si opět nemohla vybrat, a tak hleďte, co zvítězilo v kámen, nůžky, papír, tapír a tak dále.


Autor: velinov

Autor: flaviobolla

Dnešní hudbu pro Vás vybírala Dragilia a tímto jí ještě jednou děkuji, že se nebála a zaslala pár (co pár celý vůz!) videí s inspirativní hudbou.



Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:

Všimli jste si, že tato Iluze je v tomto roce poslední? Vážně. Nedělám si z Vás šprťouchlata a upřímně sama tomu nemohu uvěřit a stále danou informaci vstřebávám. Co myslíte? Jaký bude ten příští rok pro Imaginaria, pro Klub Snílků, pro blogery a pro Vás?


Častokrát si přáváme navzájem hodně štěstí, zdraví, lásky, úspěchů a spoustu splněných přání. A víte co? Já Vám budu přát jen jedno, protože v tom jednom je obsaženo vše. Je v něm obsaženo štěstí i zdraví, nabaluje se na to jako další vrstva láska, protože pokud budete mít rádi onu věc, a určitě ji budete mít rádi, pak budete mít rádi kohokoliv a ten kohokoliv, pokud není natvrdlý, bude oplácet stejnou mincí. Další slupkou je úspěch, protože když jsme šťastní, zažili jsme úspěch. A nakonec splněné sny. Co je větším lidským snem, než mít se dobře a být šťastný? Proto Vám přeji... MEDÍK!

Vaše dnes poněkud sentimentální tetka Maglaiz ;-)

8 komentářů:

  1. Říkala jsem si, kam se minulý pátek poděla iluze.
    První a třetí obrázek mě zaujaly.

    OdpovědětVymazat
  2. ten třetí se mi líbí nejvíc:) doufám, že se příští rok více zapojím, tvoje výběry vždy stojí za to (až se divím, kde pěkné obrázky bereš

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To chce hodiny hledání a odříkání si návštěvy WC

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: asi na to máš nos. Kolikrát něco vyhledávám na deviantartu a vždy z toho tečou nervy než něco ucházejícího najdu   

    OdpovědětVymazat
  5. když člověk ani většinou neví, co přesně hledá. Tak zkouším jednoduchá hesla, moje angličtina není valná :) nebo to holt nevydržím tak dlouho jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  6. http://depingo.deviantart.com/
    Zde bys mohla taky vybrat krásné a inspirující obrázky.

    OdpovědětVymazat
  7. ten poslední obrázek mne inspiroval k povídce, ale zřejmě si ji nechám do soutěže    ale díky :)

    OdpovědětVymazat