3. prosince 2013

Souznění - Jehané

Zdravím všechny snílky :)
Nedávno se mi podařilo zasnít se tak dokonale, až jsem se úplně zapomněla na realitu. Zvláštní na tom je, že jsem zrovna jela v plně obsazeném autě, to se mi obvykle nestává. Jako většina lidí na to potřebuji svůj klid a nesmí mě nikdo rušit. No ale stalo se. Kdo by se taky nezasnil, když projíždí okolo obrovských zlatých polí protkaných vlčími máky, v dálce se třepotají starobylé lopatky větrného mlýna a nad kapotou auta se rozprostírá nekonečné nebe... No, tím jsem vlastně jen chtěla říct, že bych se s vámi ráda podělila o další ze svých básní :)
Přeji krásné snění
Jehane



Název: Souznění
Autor: Jehane

SOUZNĚNÍ

pojď přisednem si
na mezi k čekankám
a budeme spolu mlčet
o souznění beze slov

netušila jsem
že může být nebe tak širé
že dokážou tak polapit srdce
melodie od pšeničných polí
vzhůru tančí vůně levandule
mezi smyčci větrných mlýnů
a symfonie zvonků v tichu léčí

pojď přisednem si
k čekankám na mezi
a ještě naposled
budeme spolu mlčet
o tom co jsme ani netušili
že může být nebe tak širé

Zaujalo vás toto dílko? Chcete se nám představit nebo poslat něco z vlastní tvorby na ukázku?
Principia je tu jen pro vás. Více informací a již zveřejněných prací najdete ZDE.

6 komentářů:

  1. Pokud bych něco v blízké době napsala, dozajista pošlu.

    OdpovědětVymazat
  2. Rada by som konečne pochválila túto báseň, tak snáď už server nebude blbnúť a nezmaže mi komentár :)
    Len mi trochu vadilo, že som v prvých dvoch strofách nevedela určiť rým :) Ale to je len taká nepodstatná drobnosť :)
    Najkrajšia je prvá sloha

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: V biologii nás učili "když nevíš plod, je to nažka" v biologii zase "když nevíš rým, asi je volný"... To jen tak na okraj.
    Nejsem si jistá, že si autorka pochvaly všimne, tohle nám dorazilo na e-mail někdy o prázdninách. :/

    OdpovědětVymazat