19. prosince 2013

Creatio - Skřítci

Jiskřička naděje v tomto magickém období...


Zdravím Snílci,
setkáváme se zde po týdnu, kdy jsem vás trochu vytkla vaši netečnost a jak je vidět, tak to najednou jde a vy jste mi zaslali hned několik výtvarných dílek, za což vám za sebe i ve jménu Creatia velice děkuji.
Jak trávíte předvánoční čas? Těšíte se na Ježíška? Nebo na něj už nevěříte? A chtěli byste bílé a zasněžené Vánoce?

Do Creatia mohou posílat všichni členové Klubu snílků své příspěvky a to na klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).


Je škoda, že nikdo do Creatia nepřispívá, a tak jsem se rozhodla, že i když jsem v této rubrice publikovala asi dvakrát, pošlu vám nějaké své nové výtvory, aby rubrika nezela prázdnotou.
Skřítci z Lesního království byla první ilustrace do knížky Dodíkových pohádek z Lesního království (vyšla letos v říjnu v nakladatelství Krigl).
Takže snílci kreslete a nezapomínejte, že bez fantazie není života ;)

papája


Překvapte mě a tvořte...
Zdraví vás,
Zdeňka M.

2 komentáře: