30. ledna 2013

Photo - Ďábel?

Mezi nebem a peklem...

Zdravím Snílci,
mám tu pro vás přichystaného svého prvního pokusného králíka, na kterém jsem si vyzkoušela krátký rozhovor. Jen doufám, že příliš netrpěl...
Doufám, že budete všichni i nadále přispívat, ať se Photo vznáší až ke hvězdám... Aby se sen stal skutečností, tak stačí jen zaslat na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Photo a připojte nějaký název a popis fotografie (nezapomeňte se podepsat a přiložit odkaz na blog).

Ahoj, tady Borůvka. Posílám jednu z fotografií z léta, které mi už začíná docela chybět. Můžeme vidět moji sestru, která je většinu času ďábel. Ďábel z těch nejhrozivějších hlubin pekla, který má za úkol mě zneškodnit. Ale tady se mění v klidnou lidskou bytost, která vůbec není nebezpečná a rozhodně mi nechce nic udělat. Jak je ten foťák ošidný.

Borůvka



A ještě tady pro vás mám krátký rozhovor s autorkou fotografie. Tímto Borůvce velmi děkuji, že to se mnou přečkala...

Ahoj, můžeš se nám krátce představit?
Ahoj! Představování se je věc velice těžká a já nikdy tak docela nevím, co mám o sobě povědět, abych vystihla všechno, co je potřeba. Jsem žijící stvoření, které si nikdy není tak docela jisté, čím nebo kým vlastně je.

Jaké máš zájmy?
Mezi zájmy se řadí, jak je jistě vidno, psaní, focení, básnění, čtení a různé jiné -ní.

Na tvém blogu jsem objevila zajímavé povídky, poezii i zamyšlení, takže jsi určitě všestranná a talentovaná dívka. Tak by mě zajímalo, kde bereš inspiraci?
Zajímavé? Talentovaná? Ach, teď moje ego vystoupalo nad mraky a mrakodrapy a obíhá zeměkouli po oběžné dráze. 8D Inspirace se bere tady a tam, někdy mě inspirují kousky rozhovorů, nebo třeba sny, situace, které se odehrávají okolo mě, prostě celý svět je jedna velká inspirace.

A ještě jedna otázka ohledně Phota, jak dlouho a čím fotíš? Bylo někdy tvým snem se stát fotografem?
Můj foťák je FINEPIX S5700, překvapivě ještě nemá jméno. Někdy je mi ho proto líto. Jak dlouho, to nevím, ale fotky na blog a všeobecně uložené je mám asi od roku 2009. Bavilo by mě být novinářka a vytvářet svoje vlastní články i s fotografiemi, ale kdo ví, kam mě život zanese.

Děkuji za tvůj čas i za rozhovor.
Já děkuji!

Snad vás rozhovor zaujal...
Těším se na vaše fotografie a rozhovory s vámi.
Mějte se krásně,
Zdenina Vankov

2 komentáře:

  1. úžasné !Mufo se dostává dál a dál ! Hezký článek !

    OdpovědětVymazat
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    Ty blbečku víš vůbec co děláš málem jsem dostala infarkt!

    OdpovědětVymazat