19. ledna 2013

Inventor - Pákový pořadač "na míru" + VÝZVA

Moji Snílci =)
Pokračujeme v krasojízdě! Tentokrát si povíme, jak si upravit pákový pořadač přímo pro svoje potřeby. Já jsem ho potřebovala menší a nějak ozdobenej. Vzhledem k tomu, že jsem ve skříni našla velkou zásobu kožešiny, rozhodla jsem se právě pro ni. Vkusu se samozřejmě meze nekladou a desky nemusíte ani zmenšovat, abyste je mohli ozdobit =) Důležité je jenom koupit ty správné desky a nebát se do toho jít!
Začneme =)

Nejdřív jsem si koupila ty desky.
Na další tvoření jsou nejlepší ty nejlevnější,
mají papírový povrch a drží na něm lepidlo =)

A teď už můj další postup:
Udělala jsem si první papíry, abych věděla, jak desky zmenšit.
Rozhodla jsem se, že nejlepší bude velikost A6.
Bylo to docela od oka =D Ale nakonec jsem to vzala i trochu podle pravítka,
aby to nebylo moc šišatý.


Oříznutí desek mi musel udělat manžel,
protože se ukázaly jako docela dost tvrdej ořech.


A pak jsem začla zdobit! =)
Nejdřív bylo nutný trochu začistit okraje, to jsem udělala papírovou lepící páskou.

Pak jsem si vytáhla kožešinky a vybírala ty nejlepší.

A teď tu máme dlouhou pauzu ve fotkách, protože když jsem vybrala dobré kožešiny,
tak jsem začla hned lepit Herkulesem. Nechtěla jsem dělat moc pauzy,
aby mi nezatvrdnul štětec. Takže jsem to rychle nalepila a teprve pak vyfotila.


Když jsem měla hotovej obal, přišel na řadu vnitřek.
Spousta a spousta nařezanejch a proděravělejch papírů...
Myslela jsem, že mi z toho klepne =D

Mezi předchozí a následující fotkou byla celá noc, chvíli jsem i spala.



No, a když jsem to měla hotový, tak přišel manžel s tim, že je to moc světlý a že bych ten vnitřek měla nabarvit na černo! =D Tak jsem vytáhla listy a barvila jsem. Jenže se ukázalo, že mi místo černý dal tmavě zelenou =D Jo a všimli jste si, že jsem kožešinou olepila i páčku na ovládání těch držáků? =)


Když mi to zaschlo, tak jsem tam vrátila listy a bylo hotovo =)


Desky jsem si vyráběla do knihovny na besedy pro děti a musim říct, že děti jsou z nich urvaný =D
A zase, článek je zkopírován z mého blogu, pokud někomu blbne zobrazení, tak prosím skočte ke mně.
A TEĎ TA VÝZVA! =) Pokud se dáte na úpravu pákových, nebo i jiných desek, pořadačů, zakladačů, nebo čehokoliv, co v sobě dokáže s nějakým systémem uchovat papíry (dokumenty, mapy, fotky...), tak mi pošlete svůj "Projekt vylepšení" a uděláme si z toho menší soutěž =)
Menší soutěž musí mít menší pravidla, takže:
  • projekt, který posílám do soutěže je můj vlastní nápad
  • soutěže se zúčastním tak, že svůj projekt zveřejním u sebe na blogu a SEM pod tento článek napíšu do komentáře odkaz
  • projekt se skládá z více fotek, než jen z fotek "před" a "po", jsou tam i fotky samotného postupu
  • Výzva končí v momentě, kdy se sejde pět soutěžních projektů (nejsem drsoň, pokud to prošvihnu a bude jich víc, tak jich prostě bude víc =) )
  • odborná porota složená ze Snílků-správců pak vybere nejlepší "Projek vylepšení" a ten pak něčím odměníme =)

1 komentář:

  1. Takže takhle se tomu říká? Vždycky mě zajímalo, jaký má ta věc oficiální název
    Jelikož nemám šikovné prstíky jako ty, radši se do ničeho podobného nebudu pouštět

    OdpovědětVymazat