11. ledna 2013

Imaginarius - Iluze šedesátá druhá

Dalekáť cesta má!

Dobrý večer,
to nám to začíná přituhovat, což? A nejen v počasí, ale i ve školních škamnech, nebo už je pohroma zažehnána a klasifikace či zkouškové u konce? Mě osobně čekají ještě tři zkoušky. Nejhorší na tom je, že už nyní trpím syndromem přeučení. Co budu dělat u státnic?! O_o

Ovšem my tady nejsme, abychom rozebírali počasí, školu, nebo můj učící syndrom. Sešli jsme se u kulatého stolu zase po týdnu, abychom podlehli svodům Iluze, nechali se vést světem fantazie a zapsali jeden z jeho příběhů ve verších či stejně nádherné próze. A co nám jako stopu zanechal kapitán Imaginarius dnes?

Já si plavu se svou lodí
do přízemí, do poschodí,
propluju vám celý dům.

Devět mil a sedm pídí
čeká ještě před mou přídí
během plavby piju rum.

Pardon, pardon. Nechala jsem se unést a vzpomněla si na mou oblíbenou písničku, ačkoliv během plavby nepiji rum, raději vodku s džusem či kvalitní bílé víno. Ovšem když je chuť a nic jiného není i rum příjde vhod.


Samozřejmě tato píseň není písní Imaginariovou. Jen mne napadlo, že by si tuto písničku rád někdo připomněl nebo dokonce zanotoval se mnou. Avšak pro dnešní Iluzi jsem vybrala můj nejnovější objev, který již bloumá hudebním světem déle. Česká skupina Bran a jejich verze staré (bretonské) písně Son Ar Chistr.


No řekněte, neměli byste chuť po poslechu takové písně nastoupit na loď z poctivého dřeva, dvěma stěžni a bělostnými plachtami vstříc horizontu? Co by Vás či Vaše postavy k takové plavbě donutilo? Co by se během ní stalo? A co by Vás čekalo na konci cesty?


Odkazy, řádně označené, na své Iluze vkládejte do:

První měsíc nového roku se přiblížil k polovině. Jaká byla ta Vaše první polovina ledna?

Blížíme se ke konci článku. Již jsem řekla vše, co bylo v mé pravomoci Vám sdělit prostřednictvím tohoto článku. Snad jsem ještě nepověděla jedno...

Sněte i v tomto roce se šťastnou třináctkou na konci!
Vaše Maglaiz ;-)

1 komentář: