26. ledna 2013

Inventor - Když se hodiny zastaví...

Moji Snílci =)
Doufám, že máte radost, že naše rubrika znovu ožila. Já ji teda mám =) Akorát mám jeden menší zádrhel. Tohle je můj poslední projekt, který mám zatím k dispozici a potřebovala bych vaši pomoc! Svoje nápady můžete posílat na mail klub.snilku@email.cz - předmět Inventor! V minulosti nám to fungovalo dobře, tak doufám, že se nám to podaří i teď =)

Tohle není tak úplně návod, protože se to dá aplikovat jenom na levné hodiny z IKEy (cca 80,-). Nevím, jestli by to šlo i s jinejma, ale je možný, že šlo. Je potřeba na ně kouknout, jestli se dá odstranit to krycí sklíčko. A když jo, tak by to mělo jít =)
No ale proč vůbec píšu. Podařilo se mi zničit hodiny v kanceláři. Nevšimla jsem si, v jakym stavu mají ciferník a když jsem z nich vydolovala baterku a následně jí tam vrátila, ciferník úplně poprasklal a začaly se do něj chytat ručičky... Den jsme hodiny nechali ležet na stole a zoufale tikat. A pak mě to napadlo! Vykuchám je a opravím! 8-) Tak jsem se do toho pustila a musim říct, že to byl pěknej sajrajt =D

Takhle vypadal ciferník po mém zásahu... =D
Než jsem ho oloupala dolů, stálo mě to hodně kýchanců...
A udělala jsem s tim pořádnej bordel =D

Pak jsem chvíli přemýšlela, jak udělám správně velkej ciferník a pak mi došlo,
že stačí obkreslit to sklíčko =)


Nakonec jsem musela to sklíčko obkreslit kromě čtvrtky ještě na normální papír, abych mohla
zjistit střed a rozstříhnout čtvrtkovej ciferník pro navlečení pod ručičky.
Když jsem to měla, tak jsem začla kreslit číslice.

Když jsem je nakreslila, navlíkla jsem ciferník na hodiny a přilepila ho Herkulesem.

A nakonec jsem to všechno ozdobila nálepkama =D





Článek je zkopírovaný z mého blogu, pokud se vám nezobrazují fotky, koukněte prosím přímo ke mně =)

Žádné komentáře:

Okomentovat