12. ledna 2013

Inventor - Uprav si svůj diář!


Moji Snílci!
Po více jak roce jsem zpět s Inventorem! =) Pár prvních článků na rozjezd bude ode mně a pak budu ráda, když se zase začnete dělit o svoje nápady. Mail i detaily najdete v prvním článku této rubriky.
A teď už k samotnému článku. Jakožto vedoucí pobočky jsem na příští rok dostala diář od vedení. Mno. Pozornost hezká, diář už tolik ne =D

Loni jsem na svém diáři měla gumu, která ho držela pěkně v kupě i s tim milionem papírků, co jsem nastrkala dovnitř. Na tom novém guma nebyla. O chybějícím dizajnu nemluvě. Tak jsem se rozhodla, že minimálně bez gumy to prostě nejde a abgrejdovala jsem si ho. A když to viděla mamka, chtěla taky. A to mi přišlo náramně vhod, protože při úpravě toho mého mi nedošlo, že bych to mohla nafotit. Takže tady to máte =)
Jak z diáře vlevo bez gumy, udělat ten vpravo s gumou.

Nejdřív je potřeba nahromadit materiál.
Diář, cca 25cm gumy (kulatá nebo plochá), liháč, pravítko,
Herkules, fixa, děrovadla na kůži a kladivo s podložkou.

Nejdřív si liháčem vyznačíme, kde chceme mít dírky a pak gumu.
Tohle je potřeba udělat pečlive, s pravítkem a s kontrolou někoho dalšího.
A i tak jsem měla pocit, že to mám křivě... Neměla =)

Když jsou dírky naměřené, vyklepneme je děrovadlem. Já jsem použila velikost 5,
vy použijte takovou, aby dobře pasovala k vybrané gumě.
Po vybouchnutí (nejlíp z lícové strany) jsem dírky trochu zakápla Herkulesem.

A když lepidlo uschlo, už jsem jenom natáhla gumu a zauzlovala ji.
Kdyby byla plochá, tak bych spoj udělala uvnitř a sešila bych ho.
My jsme měli kulatou, takže se jako nejlepší řešení ukázalo udělat uzlík venku.

Možná vás mate, že se mi stěhujou dírky, je to tim, že některé fotky jsou mého diáře a některé mamčinýho. Ale to na postupu ani na výsledku nic nemění. Snad jedině umístění tý gumy, ale to je snad jasný =) Mamka tam holt měla jako prvního pana Žábu a nechtěla ho gumou moc odírat, tak jsme udělaly kompromis =)
Tvoření zdar! =)
Článek je zkopírován z mého blogu a to včetně fotek, pokud se někomu nezobrazují správně (nebo dokonce vůbec), tak se prosím koukněte ke mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat