13. ledna 2013

Imaginarius speciál

A žili šťastně až na věky...

Dobrý den,
ano, uznávám, že dnešní Imaginarius je nějak mimo zaběhnutý pořádek. Ovšem tento měsíc se nese v duchu slavností. Vždyť Klub Snílků oslavil letos dva roky od založení. A ani já jsem nemohla odolat, abych se nepřipojila ke gratulantům a zároveň nenadělovala Vám, ačkoliv už Vánoce nejsou.

Milý Klube Snílků, přeji Ti, aby se Ti vedlo dobře, blogeři Tě měli rádi a rádi se zapojovali do projektů, které vytvořili a vedou Tví správci. Všechno nejlepší.

Mluvila jsem o dárku, že? Samozřejmě že je zde pro Vás dárek. Ovšem je třeba si ho vysloužit.

Tímto vyhlašuji soutěž o nejlepší povídku či báseň na téma: BÁJNÝ KAPITÁN IMAGINARIUS

Jak toto téma zpracujete je na Vás. Možností je mnoho. Namátkou se třeba můžete zaobírat tím, co kapitána vedlo k tomu vydat se na cestu, nebo co na ní zažil, či dokonce pohlédněte do budoucnosti našeho kapitána Imaginaria.

Soutěžit se bude ve dvou kategoriích: Próza a Poezie. Soutěž není věkově omezená a účastnit se může každý člen Klubu Snílků.

Absolutní výherci ve své kategorii si mohou vybrat z těchto cen: Bude se jednat o knihy a výherci si budou moct vybrat ze čtyř titulů, dva z nich jsou kousky již antikvariátní z knihovničky mého, nedávno zesnulého, dědy.

  • Prof. Dr. J. Sedláček - Kapesní slovník latinsko-český a česko-latinský, Praha 2011 (pro zaryté lingvisty)
  • Karel Čapek - Zahradníkův rok, Praha 1957 (pro čapkofily a knihomoly, kteří rádi poznávají spisovatele i z jiného soudku)
  • Jan Neruda - Povídky malostranské, Praha 1957 (maturita se blíží a knihy z povinné četby se hodí do každé maturantské knihovny)
  • Francois Villon - Básně, Český Těšín 2009 (pro poety překlad Otokara Fischera)
Klání započne, až se sejde v obou kategoriích dostatečné množství děl. V próze pět a v poezii aspoň tři. O vítězích budou rozhodovat čtenáři libere.blog.cz v anketách.

Své příspěvky zasílejte v podobě odkazu na klubový e-mail: klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Imaginarius - soutěž a do samotného e-mailu připište přezdívku a dva tituly, které byste chtěli, pokud byste vyhráli. Druhý titul bude fungovat jako náhradní plán, pokud by si o první knihu řekl někdo před Vámi.

Snad jsem na nic nezapomněla. Případné dotazy ohledně soutěže pište sem do komentářů, ráda odpovím.

Mějte se krásně a sněte!
Vaše Maglaiz ;-)

28 komentářů:

  1. Zatraceně, ten Villon... Že se můžou účastnit i správci? *Září jí oči.*

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Áno. Už se na to ptala i Suss A proto je v pravidlech soutěže napsáno: KAŽDÝ ČLEN KS

    OdpovědětVymazat
  3. Zní to nádherně, ale nejsou to zrovna titulky, které by mě lákaly, bohužel. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Taková balada o kapitánu, který prolétá sny... Nu, myslím, že už mě dnes múza ze svých spárů nepustí a něco z dobrodružství mezi Snílky se dostane na papír.

    OdpovědětVymazat
  5. Sussanah de Silva14 ledna, 2013 11:19

    [2]: Suss sice neptořebuje žádnou novou knihu, ale zato potřebuje pořádnou motivaci

    OdpovědětVymazat
  6. Takový pokušitel tady! ... Villon, slovník (huu, latina! ^^ Chodila jsem do ní dva roky a žádný slovník doma nemám, neuvěřitelné!)... Tak, uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: A je tato dostatečná, nebo chceš i bonusového hubana od Maglaizíčka?

    OdpovědětVymazat
  8. Zahradníkův rok jsem četl, moc pěkné počtení. :) A Villon? Také zajímavé, uvidíme, uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi Povídky malostranské, pravděpodobně něco vyplodím.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Klání započne, až se sejde v obou kategoriích dostatečné množství děl. V próze pět a v poezii aspoň tři. V poezii už máme jednoho soutěžícího. Ale ráda bych, aby bylo vyhlášení někdy do velkých prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  11. Něco bych měla, ale nevím, nevím
    Je určen minimální rozsah?

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Ajš! Na to jsem zapomněla. No, próza 1 stránka ve wordu minimum. Poezie nechám na Vás

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Samozřejmě je to myšleno tradiční grafickou úpravou: odsazení 1,5; 12 Times New Roman; mezery za: 10 bodů

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: A sakra, tak to asi nic, myslím, že prodloužit to nezvládnu, bylo by to ještě blbější, než už to je

    OdpovědětVymazat
  15. Původně jsem Maglaizovi chtěla vynadat za reklamu, pak jsem si ale všimla, že KS ví vše (tudíž i o mém přesunu na blogger) a navíc jsem si všimla mezi cenami Čapka (jéé) a Villona (jéé jéé jéé), takže... Doufám, že mě múza políbí

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Zařiď si nějaký odpadkový koš na oznámení z KS a nebudeš se muset nasírat

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tak pošli co máš Stejně nevěřím, že líní Snílci něco napíší.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj :) Děkuji za pozvání k soutěži, ale chtěla bych z Klubu vystoupit,je mi trošku hloupé tu být, když nepřijímáte nové blogy třeba kvůli článkům s videoklipy, když já to mám na blogu taky, ale hlavní věc-ubírám se už úplně jinam.
    Každopádně přeju Klubu hodně štěstí a spokojených snílků do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  19. V úterý mám zkoušku, ale jestli jí udělám a potkám pak někde múzu, tak se určitě pokusím něco napsat

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Dobrá tedy
    Jenom ještě ujištění: mám to tedy nejdříve zveřejnit u sebe na blogu a na mail poslat pouze odkaz, je to tak?

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za pozvání, uvidím, jestli mě něco napadne. Výhry zní lákavě. Kdyžtak pošlu.

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuju za pozvání (je fakt, že sama bych si toho nevšimla :))
    no, uvidim, jestli mě něco napadne

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Skvěle! Tak hodně štěstí [23]: To by bylo fajn [24]: Dadaismus to jistí

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Jo, jo. Tak tady by se to těžko zveřejňovalo

    OdpovědětVymazat
  25. Tak posláno, pardon, že tak pozdě, musela jsem se odhodlat

    OdpovědětVymazat
  26. Škoda, že mohou jen členové...

    OdpovědětVymazat