5. ledna 2013

Imaginarius - Iluze šedesátá první

Tam, kam Luna dohlédne a naopak.
[J.T.] [Fab]
Dobrý večer.
Zkouškové, to prokleté zkouškové! Člověk má hlavu v pejru a neví, co dřív. A u takového chaotika jako jsem já, to platí dvojnásob. Vím, že toto zpoždění neomluvím, zvláště když se ukázalo, že přece jen někdo Imaginarius sleduje, ale i tak bych Vás chtěla poprosit, zda byste byli tak velkorysí a prominuli.

Co jsem si pro Vás připravila jakožto první Iluzi v roce 2013? Nuže, pojďme se na to podívat.

OBRÁZEK ZTRACEN

Trocha patosu neuškodí, si myslím. A kdo by náhodou neměl chuť si zanotovat sladkobolnou poezii. Pro něj tu mám druhou variantu. Jsem zvědavá, kdo si co vybere a kdo co napíše.

zdroj již neexistuje
Dovolila bych si zůstat, co se týče hudebního doprovodu, ve vodách Two Steps From Hell. Tentokrát jejich Down.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze vkládejte do:

Tak už jdeme do finále a za všechno vážně dík. Tímto se s Vámi loučím a u další Iluze na čtenou!

Vaše Maglaiz

2 komentáře:

  1. Máte naozaj zaujímavý blog :) Obsahovo neobvyklý ale vždy ma zaujímali takéto témy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten novej vzhled je prostě boží ^.^

    OdpovědětVymazat