25. ledna 2013

Dvacátá první vzducholoď se Snílky

Letu zdar,
z kotviště po delší odmlce právě vzlétá vzducholoď s číslem 21. Lidé stojící ve venkovním mrazu pozorují létající kolos, fronta na letenky se zkracuje, pasažéři jednadvacáté vzducholodi se usazují a začínají vytahovat svá brka, štětce, počítací stroje či snad potřeby pro kutily.
Koho můžeme přivítat nově mezi námi?



1) Shyinea - http://shyinea.blogspot.com - NE
"Jsem snílek, protože psaní povídek a příběhů je něco pro mě. Ráda čtu příběhy ze života a fantasy knihy. Já jsem snílek a vím to! to bylo, kdyby... a libuju si v tom, když prší :D protože je v tom jistá melancholie a něco, co nás donutí se zamyslet. Miluju knížky! Ráda čtu příběhy ze života a fantasy knihy. Já jsem snílek a vím to!"

Monica Otmili praví: Jednak je tento blog přes čtyři měsíce neaktivní. Předtím fungoval dva měsíce a jeho základ tvoří povídka zvaná Kappa. Taoby nevypadala špatně, kdežto informace o postavách ze hry The Sims 3 mi přijdou pro čtenáře naprosto nezajímavé. Lépe by se posuzovalo, kdy měl blog za sebou větší historii. Pokud se autorka vrátí ke svému psaní a přihlásí se znovu, uvidíme, co z toho vzejde. Takhle zatím říkám ne.

2) Gabriel Dantes Decay - http://breaking-the-habbit.blog.cz - NE
"Snažím se jít vlastním směrem. Snažím se mít vlastní názory. Nikoho tím neomezovat. Ukázat ostatním, že jít jedním směrem je nuda."

Monica Otmili praví: Tak zde byl můj velká zásek, zda přijmout či ne, zda se dá Gabriel nazvat temným snílkem (protože tím světlým by rozhodně nebyl). Moje dilema však rozlousknul sám autor, na blogu totiž nedávno vyšel článek jasně hlásající, že jej opouští.

"Nevím,jestli mám ohromnou fantazii,každopádně tvořit se s ní dá a odráží se to na mých příbězích či básních.Tak doufám,že kdyby se rozkřikli více do světa,měly by i větší úspěch."

Berenika:
Bombardování obrázky je sice pěkné, ale do klubu se opravdu nehodí. Bylo sice řečeno, že na zdrojích nelpíme, ale tohle už je příliš. A články typu video + text písně v rubrice "Hudba?" Je mi líto, ale víc nemá cenu tvůj blog procházet. Za mě NE.

4) E-vee - http://e-vee.blog.cz - NE
Ve škole, místo přírodopisu a podobných "zbytečných" předmětů přemýšlím, sním a spím. O tom, co by bylo, co bylo, co bude a co by se bylo stalo, kdyby... A naopak nestalo. Sny mám velmi fantazijní, mnohdy se v nich vydávám do minulosti , kouzlím nebo jsem nadpřirozená bytost. Také v realitě, v posteli než usnu,při uklízení a čemkoliv jiném, rozjímám o Harrym Potterovi, jak by bylo úžasné, kdybych patřila mezi kouzelníky, kdybych našla kouzelné sluchátko, nebo kdybych se zavřela do skříně a probušila se až do Narnie.Proto podle sebe patřím zrovna tady, mezi snílky. Ale podle ostatních, to už je na vás.

Berenika:
Školička, očička... Jejky. Dlouho jsem váhala, jestli sem patříš. Přece jen tohle není zrovna rubrika, kterou bych čekala na blogu Snílka. Ale rýmuješ, děláš návody... Inu, co s tebou? Jde hlavně o to, že pravidla splňuješ, možná i jsi snílek, ale ne ten typ Snílka, které hledáme my. Už jen "Shopping" je něco, co se hodí spíš pro dívčí blogy než pro blog, který by měl patřit do klubu, který se zaměřuje na kreativitu, psaní, kreslení atp. Lituji, ale NE.

Vždycky jsdem byla tak trochu zasněná a mimo. Jsem ráda, že váýs je takových víc Ráda se budu účastnit různých projektů, protože k psaní potřebuju vždycky trochu nakopnout.

Berenika:
U tebe se mi líbí, ale... co je tohle zač? A tohle? Články o návštěvnosti k nám přece nepatří! Celá rubrika "O blogu" je naprosto nepoužitelná. A pak jsou tu i články v jiných rubrikách, které mi moc k Snílkům nesedí. Tohle například. Promiň, ale zatím NE.

Všechno, co mě obklopuje, jsou jen sny. Fantazie, kterými se snažím naplnit svou mysl, když je mi nejhůř. Realita je moc krutá.

Berenika:
Blog zrušen, lituji.

Snění miluji jako nic jiného a zároveň i nenávidím. Nenávidím proto, že pak mám problém smiřovat se s realitou, která na mě tlačí ze všech stran svojí šedostí. Je však třeba se smiřovat s realitou, když snění je tak krásné? Proto bych se k vám ráda připojila; abych našla další příjemné místo, kde budu moci klidně prodlévat ve fantazii.

Berenika:
Provozní články vypadají lépe jako status na Facebooku nebo cokoli kreativnějšího. Jinak nádhera! Už jsem se bála, že dnes nebude koho bez výčitek přijmout. Takže já říkám ANO! Vítej na vzducholodi!

Když jedete autobusem a nevnímáte cestu, když nemáte polovinu zápisů ve škole, když ve skutečnosti spíte asi šest hodin ale v posteli ležíte i dvanáct, když na vás někdo mluví a vy najednou přestanete vnímat, protože něco upoutalo vaši pozornost, něco, co ostatní vidět nemůžou. Ráda bych se připojila ke snílkům, protože bez snů jen s realitou by byl život zatraceně nuda. A bez umění by nebyl život.

Berenika:
Velmi pěkné! Občas se mezi tím objeví nějaký kratší článek, ale všechny mají hlavu i patu a vynahrazuje to spousta velmi dlouhých myšlenek. Co víc dodat? Doufám, že se ti bude na vzducholodi líbit!

9) Cielin - Http://cielin.blog.cz/ - NE
Vidím se jako zlatovlásku. Jako elfku spících studánek... Vidím se jako sebe samu :) Sním o tom, že se jednou probudím do krásného světa... Že se sejdu s jednou blogovou víluškou... Že napíšu knihu a budu cestovat... Sním o tom, že budu šťastná :) Sním o tom, že budu mezi snílky! :)

Berenika:
Škoda, že zrovna tenhle blog byl zrušen.

1O) Moss - http://runwhenyoucan.blog.cz - ANKETA
Hledám lidi jako já a nějak je nemohu najít, proto žádám o členství. Doufám, že tady nějací budou. Já jsem sám, ale jen fyzicky, jinak trávím veškerý svůj čas s osobami, které miluji a oni mě. Jsem žena, ale v mých snech jsem muž. Jsem ten, který předtím dokázal tolik věcí, i když to nebylo v tomto světě, ale zasahovalo to do něj. A teď je mrtvý, jenže jen jeho tělo je mrtvé.. Dostal jsem nové, ženské.. Je smutné snít, ale kdybych nesnil, neplnil si má přání alespoň v mé hlavě, v mém světě, kde je možné úplně vše, jak bych tu mohl žít?

Berenika:
První věc, která se mi příliš nelíbí, je rubrika "Smrt." Některé články by zasloužily víc než krátký popis a jedno video. Stejně tak by se mi větší popis líbil v rubrice "Videa," ale samotná videa zde musela stát dost času, takže přimhouřím oči. I ostatní články jsou ale krátké a uspořádání rubriky je takový nepříjemný labyrint, ale zatím u mě celkově převládá dobrý dojem. Co mě ovšem zarazilo je toto. Článek není snílkovský, naopak velmi, velmi, velmi ošklivě realistický. Nevím, co si o něm mám myslet. Těžko odpovědět. Myslím, že tvé přijetí by bylo vhodné nechat na ostatních a přidávám tedy anketu.

Všem přijatým přejeme krásný let.
Všichni nepřijatí, kteří by chtěli by mezi námi, nechť opraví nedostatky a zkusí se přihlásit znovu.
A všichni, kdož se chtějí přihlásit, nechť tomu učiní zde.

3 komentáře:

  1. Já jsem za nepřijetí... na blogu není nic špatně, ale nepřijde mi snílkovsky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vítám nově příchozí! :) Zvlášť ráda tady vidím Anniku. a škoda blogu Cielin, ten by tu totiž měl určitě své místo, ale tak autorka publikuje na nový blog a třeba se znovu přihlásí.

    OdpovědětVymazat
  3. To je fakt k vzteku. Člověk se přihlásí a čeká, čeká, čeká, čeká, čeká, čeká a když blog opustí, tak se teprve potom objeví v přijímání. TWL

    OdpovědětVymazat