12. října 2011

Photo - kočka

Milí snílci,
to jsem takhle jednoho krásného dne šla na chalupě na procházku a náhodou ńa staré studni seděla kočka. Náhodou byla moc mazlivá a náhodou jsem s sebou měla foťák. A tak z těchto úžasných náhod vzniklo pár fotek s tou nejkrásnější modelkou, jaká vůbec může být.
O jednu se s vámi podělím ;o)

Autorka: papája
Blog: www.kreativity.blog.cz



7 komentářů:

  1. Ježiš, to je nádherná fotka :) Kočičích jsem už viděla miliony, ale tahle má fakt něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen krásný objekt, ale i zajímavě řešená kompozice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká fotka Mám ještě otázku na správce Klubu snílků. Píšu to sem, protože z klubového emailu klub.snilku(at)email.cz mi nikdo neodpovídá. Zajímá mě tedy proč se tak děje. Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ta je hezká Moje kočka má jenom jedno oko, takže si nemyslím že by chtěla pózovat

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Odpověď jsem už dostal

    OdpovědětVymazat