9. října 2011

Aurora - vyhodnocení 31. + zadání 32. duelu

Vždycky nemůžu uvěřit tomu, že už je neděle večer a já mám zase psát nějaký článek. Tedy ne nějaký, velice důležitý. Článek s vyhlášením duelu. Ten 31. byl o inspiraci. Fotky do duelu poslaly Gabriella a Wraithomilka Nass.
A vítězkou se stává...


Gabriella, která říká, že i detail vás může inspirovat.



Gratuluju!!!

Nevím, kolik z vás to postřehlo (nebo spíš nepostřehlo), ale dneska se běžela Velká Pardubická, asi nejznámější steeplechase dostih v České republice. A to mě přivedlo k nápadu na další téma. Ne, nebudu vás nutit psát o dostizích :). Ono každý dostih je především o koních a pak teprve až o jezdcích. Ale protože nevím, kolik lidí by bylo schopných napsat báseň o koních, rozhodla jsem se rozšířit okruh na veškeré zvířectvo. Napište tedy báseň (veselou či smutnou) o nějakém (nejlépe vašem) zvířeti. A protože mám pocit, že jsem na vás až příliš hodná, co se omezování týče (vůbec vás neomezuju), tentokrát budu zlá. Chci, aby vaše báseň měla alespoň tři sloky o čtyřech verších. Tak. A to by bylo asi všechno...
Hlašte se jako vždy v komentářích a vaše výtvory mi posílejte do pátku (včetně pátku) na mail klub.snilku@email.cz .

5 komentářů:

  1. Gratuluji Gabi, fakt sis to zasloužila (a já jsem jako obvykle zmatkovala.... )

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotografie. Já tak nějak nevím, zda se přihlásit nebo ne, strašně ráda bych, ale bohužel ještě nevím, jak to časově zvládnu. :/

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak když to stihneš, tak něco pošli, a když ne, tak se nic neděje [3]: Dobře

    OdpovědětVymazat