8. října 2011

Aurora - 31. duel

Měla bych vám dát za úkol vymyslet nějaké originální uvedení pravidelného duelu, protože se mi nechce pořád psát "A máme tu zase další duel...". Nicméně asi to nejde jinak, než se opakovat. Tak tedy máme tu další duel. Tentokrát fotografický na téma "inspirace".

1)
I detail vás může inspirovat.



2)
Možná se vám tato fotka bude zdát poněkud netradiční, ale pro mne má velikou hodnotu. Je na ní totiž moje láska a inspirace - Zmizíček chameleon jemenský.
Bohužel s ním v poslední době něco není v pořádku, takže o něj mám dost velký strach. Přeci jenom už je hodně starý - bojíme se, jestli nemá artrózu.... 



Která inspirace vás více oslovila? A když už jsme u toho, kde vy nacházíte inspiraci? Podělte se aspoň do komentářů, když už nic jiného.

3 komentáře:

  1. Já nejčastěji nacházím inspiraci ve sprše

    OdpovědětVymazat
  2. Mě inspirace dostihne sama, většinou. Když ne, pomůžu jí hudbou - ať už mojí nebo cizí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že inspirace u mazlíčků - našich miláčků - existuje. Ovšem první fotka i mou inspiraci z chameleóna přebila. Jednoznačně první obrázek. Možná to bude i tím, že mi první fotografie připomíná dveře od baráku, ve kterém bydlí můj přítel. Možné to je. Opravdu tam nějaký podoba je.

    OdpovědětVymazat