21. října 2011

Imaginarius - Dvanáctá iluze

Zase se k vám hlásím já a doufám, že se vám obrázky, které jsem pro dnešek vybrala, budou líbit a inspirují vás k dílkům, s nimiž budete minimálně stoprocentně spokojeni.

První obrázek pro všechny muzikanty

zdroj neexistuje
Druhý obrázek (Zdroje naleznete vždy po kliknutí na obrázek)

OBRÁZEK ZTRACEN

A nakonec jeden pro ty, kteří by dnes rádi upadli do hlubokého snění v některé z krásných pohádek.
Odkazy na vaše dílka patří jako vždy do Sbírky iluzí.


12 komentářů:

  1. Druhý obrázek je perfektní, asi se dokopu něco vymyslet

    OdpovědětVymazat
  2. Druhý obrázek je okamžitá inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  3. tentokrát zkusím něco vymyslet, mám chuť tvořit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju ten první obrázek. Je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmmm... velkolepé obrázky :) Určitě se mezi nimi najde takový, na který mě něco napadne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdroje najdete kliknutím na obrázek... Dobřé, asi něco zkusím vymyslet, pokud slečna (snad slečna) z Repetitia na moje zdroje přijde

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujal mě ten předposlední, takže snad se něco podaří vymyslet.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny obrázky jsou velice inspirativní. Osobně mne nejvíce zaujal obrázek první.

    OdpovědětVymazat
  9. jupí to mi chybělo

    OdpovědětVymazat
  10. Po víc jak čtyř měsících že bych něco konečně napsala? Jo, políbila mě můza na čelo. Díky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Už vím, co napsat k prvnímu.       

    OdpovědětVymazat