14. října 2011

Oznámení z vod Repetitia

Milí Snílci,
doufám, že se vám všem daří, nástup do škol ti, co jsou školou povinní, přežili a já se můžu po dlouhé pauze vrátit ke svým povinnostem. Ovšem nebude to tak lehké. Můj internet je omezený přenosem na 2 GB za měsíc, což je zoufale málo, je polovina měsíce a 80% fuč. Po vyčerpání lhůty mi internet poleze pomaleji, než hlemýžď do sedmého patra, takže s aktivním kontrolováním začnu od listopadu. :)


Zkontrolovala jsem přihlášené a na řadě příště budou:

+
někdo, koho si vytáhnu namátkově.

Mějte se, užívejte podzimu a promiňte mi prosím tu velkou časovou mezeru, ale s přiblblým internetem se jinak nedá.

Monica Otmili

13 komentářů:

  1. Namátkově? Ty kontroluješ i snílky, kteří se do repetia nepřihlásili?

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů super Ale psala jsem, že Sook skončila. Dokonce i vám na mail

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ano, v menší míře neýž ty přihlášené, ale kontroluju. :)[2]: Ahá, tak to bude zase moje chyba, tak já to jdu opravit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, super... btw, co se bude kontrolovat? Ty Berenikou neobjevené zdroje a nepřibývající články? Na svoji obhajobu uvádím, že jsem teď byla týden v Německu, články nebyly O:)

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Jinak by to nebylo ono, přihlásili by se jen ti, kdo mají zájem nechat si ukázat chyby, a ostatní by si vesele kopírovali diplomky a kusovečky.
    Docela se těším, až se do mě opřeš ;)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Takovéto kontroly jsou strašně fajn. Opravdu velice pomohou :).

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak přece tě nemůže nikdo nutit, aby si psala články každý den, tady se tím nepsaním myslí spíš doba, kdy za půl roku nepřibude nic. :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ani každý týden, když jde o povídky. A teď mám dost práce s IP, na blogu mi dělají "bordel" spolužáci...Mimochodem, máme tu skoro půlku listopadu, Repetitio bude, či nebude? O:)

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Od zítřka startuju kontrolování. :) Už je čas (v obou smyslech).

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Viděla jsem u sebe komentář. Jak to vypadá s listopadovým Repetitiem? (A nedám pokoj, a nedám)

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Mě to taky vězí v hlavě strašně dlouho, nicméně teď už na tom skutečně pracuju, tebe a Ellii mám překontrolované, Fabiana má dlouhý archív... Trčím den doma, takže by to mělo být co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Asi se pak nahlásím jako... jak je to v tom článku... "pomoc pro Monicu Otmilli", jestli mě nakonec vezmou Času mám, že nevím, co s ním.

    OdpovědětVymazat