23. října 2011

Aurora - zadání 34. duelu

Do minulého duelu se vůbec nikdo nepřihlásil. To, že všichni mnohem raději píšete, než kreslíte, jsem si už zvykla, ale přesto mě úplný nezájem trochu zarazil. Obzvlášť pro to, že téma se mi líbí. Takže i tentokrát bude téma "2000 LET V BUDOUCNOSTI", ale budete psát povídku. Délka není nijak omezená, ale je dané, že vaše povídka musí začínat slovy: "Koukej vylézt z postele, ty líná potvoro!". Pak už se s tím poperte, jak chcete.
Hlašte se v komentářích a vaše povídky mi posílejte do pátku na mail klub.snilku@email.cz. Nezapomeňte se podepsat a napsat adresu svého blogu. Doufám, že tentokrát bude zájem větší.

8 komentářů:

  1. Máš krásný blog,my svůj blog teprve rozjíždíme:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow..Máš úžasný blog..Prosím podívej se na ten můj..Mám ho novej a chci znát názory na moje články :) Díky..♥

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: no twl. Tohle bych vraždila Joo a hlasím se, ta věta se mi nějak moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dotaz: co kdybych se do nějakého duelu nepřihlásila, ale během týdne by mě něco napadlo, poslala bych to na mail a protože bych byla třeba mezi prvními dvěma, měla bych šanci dostat se do duelu nebo má přednost ten, co se zde přihlásí?

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Přednost má ten, kdo se přihlásí, ale není nijak omezené, do kdy se můžeš přihlásit Na druhou stranu v komentářích se může přihlásit jenom pět lidí, takže riskuješ, že se do těch pěti nevejdeš (ale být tebou, úplně bych se toho nebála).

    OdpovědětVymazat
  6. Téma je to zajímavé, proč to nezkusiti :) Tak se tedy hlásím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych to šel zkusit,nezaručuju nic světabornýho ale du do toho...

    OdpovědětVymazat