28. října 2011

Imaginarius - Třináctá iluze

Třináctka je nádherné číslo a iluze s ním musí být ve stejném duchu. Doufám, že k vám dnešní obrázky přilákají múzu.

[V.]

První obrázek je ve znamení noci. Co myslíte? Jaký příběh se může odehrávat v magickou noc, třebas v pátek třináctého.
Ale i třináctý den může být zajímavý... Ku příkladu tím, když narazíte na zvláštní dvířka...
A pro realisty tu mám důkaz, že místa, ke kterým nám toto číslo sedí, neexistují jen na obrázku.

OBRÁZEK ZTRACEN

Odkazy na vaše dílka patří do Sbírky iluzí.


7 komentářů:

  1. Páni, všechny ty orbázky jsou rkásný, možná napíšu na všechny tři. Určitě ale na ten druhý, už mám i nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Na první obrázek mě vážně vůbec nic nenapadá. Nevím jak bych tam do toho začlenila toho kluka s brýlemi.
    Budu se snažit :).

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázky jsou nádherné, nápadů by na ně bylo dost, hlavně na ty první dva

    OdpovědětVymazat
  4. ten druhej obrázek je supr, asi se o něco pokusím, i když nejsem členem. doufám, že to neva, ale u poslední iluze to taky nevadilo...
    [2]: třeba harry potter?

    OdpovědětVymazat
  5. U kocoura jsem se lekla, že jste nakreslili toho našeho

    OdpovědětVymazat
  6. Harry Potter . Na to je moc ošklivej, to by u mě milý Harry klesl . Možná nějaký nepovedený kouzlo?
    Jo, to půjde .

    OdpovědětVymazat
  7. tak ještě dopíšu 14 a 15 17 a 18 :)

    OdpovědětVymazat