16. října 2011

Aurora - vyhodnocení 32. + zadání 33. duelu

V duelu se tetnokrát utkaly dvě básně o zvířatech a já se musím pro jednou přiznat, že jsem vám to rozhodování vůbec nezáviděla. Ale ještě než prozradím, kdo zvítězil, představím autory básniček. Byli to Mish@ a Dorray.
A vítězem se tady stává...

Dorray se svým Requiem pro pavouka:
Requiem pro pavouka

Za sítí
z hedvábnejch lan
sleduju stíny na zdech.
Tancujou do rytmu
dne a noci.

--------

Malý pavouček uváznul
nožičkou ve vlastní pavučině
- síti, kterou si natáhnul,
aby držela dál všechny jiné.

Tiše sedí, smutně kouká
jak mrtvolka mušky jemu káže:
"podívejme na pavouka
- teď mě chuděru sníst nedokáže."

---------

V přestávkách
mezi ničím
sám sobě
míchám krvavý nápoje
a pokaždý křičím
Hallelujah!

---------

Když stíny ožil palouček,
vyhoupl se měsíc nad mraky.
Umřel nebohý pavouček.
Bohužel nedějí se zázraky.

---------

Černý, nevidomý oči
upírám
na oškrabanej lak
ze dveří.
Zůstává mi za nehtama.

A klíč schovávám
v kapse.
Gratuluju!!!


Příští téma by mělo prověřit vaši fantasii ještě víc než obvykle :) Téma zní "2000 LET V BUDOUCNOSTI" a je určeno pro všechny malíře a kreslíře - prostě pro všechny, co se rádi vyjadřují pomocí obrázků. Je čistě na vás, co na obrázku bude, může to být krajina, město, lidé, nebo i nejmodernější vynálezy. (Malý tip - vůbec to nemusí být na Zemi.) Jediné, o co vás prosím, je, aby měl obrázek rozměry cca 800x600 px.
Hlásit se můžete v komentářích, obrázky mi pak do pátku (včetně) posílejte na mail klub.snilku@email.cz a nezapomeňte se podepsat a napsat adresu svého blogu (nebaví mě to dohledávat...).

1 komentář:

  1. Ach jo, to mě mrzí, že nemám žádný čas. Nápad by byl, ale ten čas pro realizaci prostě ne-e.
    A je to zrovna téma, které mám ráda. Jak na obrázcích, tak i v knižní podobě.

    OdpovědětVymazat