18. října 2011

Literární soutěž

Moji milí!
Nevěděla jsem, do které rubriky zahrnout tuto informaci, ale nakonec jsem se rozhodla pro svou, tvořivou rubriku Inventor =)
Jde o soutěž pro děti do 15 let. Věřím, že se vás tu několik najde!
Informace o soutěži mi přišla emailem od mojí mamky a protože já už se jí dávno zúčastnit nemůžu, rozhodla jsem se o ní informovat vás =)

Urband Legends je literární soutěž pro děti do 15 let. Znáte pověsti z vašeho města - tramvaje jezdící po půlnoci bez řidiče či černá sanitka unášející zraněné děti? To vše se skrývá za cizími slovy urband legends. Pošli komiks, povídku či báseň o některé z pověstí, kterou znáš. Kromě běžných cen budou nejlepší práce zařazeny do skutečné knihy! Všechny příspěvky je třeba zaslat do uzávěrky soutěže, která proběhne 31. prosince 2011. Po tomto datu bude probíhat vyhodnocení příspěvků.


__________________________________________________________________________________________
A jako malou poznámku pod čarou sem vpašuju odkaz na soutěž, kterou pořádám já a je věkově neomezené ;)
Ještě jsou potřeba jak soutěžící, tak porotci a letos se soutěží o knihy! =)

4 komentáře:

  1. Patnáct včetně to asi není co? No snad někdy jíndy

    OdpovědětVymazat
  2. Sussanah de Silva19 října, 2011 12:15

    [1]: no to nevím, zkus jim napsat, třeba by ti dovolili účast =)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se asi zůčastním, ale teda ještě nemám páru o čem budu psát. každopádně děkuji za typ.

    OdpovědětVymazat