19. srpna 2014

Velká kontrola - Neaktivní blogy a e-maily

Zdravím všechny Snílky se zvláštním Repetitiem.
Pamatujete, když jsem vám slíbila, že se zde brzy objeví článek se seznamem členů, na které nemáme e-maily? Ten den je tu, spojený s velkou kontrolou. Trochu jsem změnila její systém, ale věřím, že ho společně zvládneme. Možná se ptáte, proč dělám kontrolu sama: Inu, jediné, podle čeho se zde vylučuje, je (ne)aktivita blogu člena, jeho zrušení nebo přesunutí a na to snad stačí jeden správce. V zákulisí jsme se pouze dohodli, kde je ta pomyslná hranice mezi aktivním a neaktivním blogem.


Jak tedy bude kontrola vypadat? Projdu celý seznam členů a výsledek uspořádám do přehledné tabulky. Vyskytne se v ní několik kolonek, konkrétně:
Jméno - Přezdívka člena s hypertextovým odkazem na blog, který je v seznamu členů
E-mail - Jednoduše řečeno, zda ano (máme), nebo ne (nemáme)
Aktivita - Pokud je blog aktivní, je tam ano. Pokud není aktivní, bude tam ne. Jednoduché, že? Podotýkám, že za neaktivní blog je považováno vše s posledním článkem v květnu nebo dříve.
Vyloučení - Zde bude mít člen jasně řečeno, zda mu hrozí vyloučení. Tedy se systém obrací, je-li zde napsáno "ne", můžete si oddychnout. Objeví-li se tam "ano", je jen na vás, zda členství zachráníte.
Poznámka - Tento sloupeček budu využívat spíše výjimečně, a to u členů, kterým byla z nějakého důvodu udělena výjimka, případně u těch, ke kterým se chystám říci něco víc.

Jak už jsem zmínila, jediné, co vás může dostat ven z klubu, je neaktivní, zrušený nebo přesunutý blog. Ale nenechte se mýlit, chápu, že existují zvláštní důvody. Pokud se o této kontrole a svém vyloučení dozvíte příliš pozdě, je možné vše vyřešit. Neměli jste přístup k internetu? Přepadla vás zákeřná nemoc? Rodinné potíže? Budete mi moci napsat na e-mail a domluvíme se, jak vás dostat zpět do seznamu členů.
Ale pokud tuto kontrolu vidíte včas, toto se vás týká o něco méně. Máte totiž více možností, jak se mezi našimi členy udržet. Co můžete udělat, pokud s námi chcete letět dál?
1) Ozvat se a vysvětlit důvod své neaktivity. Nezáleží na tom, zda se ozvete do komentářů této kontroly nebo na klubový e-mail (klub.snilku@email.cz), vždy to skončí individuální domluvou.
2) Oživit blog.
3) Máte-li blog zrušený či přesunutý, ale chcete zůstat v seznamu členů, pošlete žádost o změnu na výše zmíněný e-mail. Řeší se to přes standardní kontrolu v Repetitiu.

Možná, že vám nehrozí vyloučení, ale přesto u nás máte restík: Chybějící e-mail. A možná se také divíte, kam ho dodávat. Zde je možností poněkud méně, ale věřím, že stačí. Kam s e-maily?
1) Komentáře tohoto článku.
2) Klubový e-mail (klub.snilku@email.cz)
3) Zpráva na facebookové stránce klubu

Všechno chápeme? Pokud ne, nebojte se s dotazy ke kontrole obrátit do komentářů.

JménoE-mailAktivitaVyloučeníPoznámka
Abrahámova dceraneneanoZrušený blog
Abyssanoanone
Aidrien Assagiranoanone
Akiyama KaraanoanoanoPřesunutý blog.
AngelaneneanoPrázdný blog.
Anne Eyreanoanone
Annievenneanone
Annikaanoanone
Anvierneneano
Anyneneano
ArgonnaanoneanoPřesunutý blog.
Aurilanoanone
AxolotíkanoneanoZrušený blog.
BabeanoneanoPrázdný blog?
Belsanoanone
Berenikaanoanone
Bonyneanone
Borůvka zvaná Bezcitnáanoanone
Bylinkaanoneano
CamillianeneanoPřesunutý blog.
Clareanoanone
C.V.O.K.neanone
Čalamáda Juneneanone
Dadieneneano
Daletthanoanone
Daniel Hloušekanoanone
Dark Angelneanone
D@veanoanone
Dell Folchartováneanone
Destelneanone
Destinaetusanoanone
Dětský senneneanoPrázdný blog.
Dorineanone
Dorka JeseňskáanoneneVýjimka (oznámení ve volitelném boxu).
Dragellanoanone
Dragil(lia) a Komba B.anoanone
Dragitaanoanone
Dubious Catanoneano
Elizabethanoanone
Ellnesaanoanone
Evžen Hurikánneanone
Fantaghiraanoanone
Féeanoneano
Gabriela & Shisanoanone
Gabriellaanoanone
Gilandhelanoanone
Giornaleneneano
Guizmo M.neanone
Gura-chananoanone
Hanyuu-himeneanone
Haňulneneano
Charlieanoanone
Chloë Noiranoanone
Illiananoanone
Illienelanoanone
Ivišekneanone
Jehane O'Teeanoanone
Jeyanoanone
Kapitánka Nemoanoanone
KatušneneanoPřesunutý blog.
Kevin "Wulfric" Scherreranoanone
Krejdomanoanone
Labanda ©anoanone
Lady Darielanoanone
Lanevraanoanone
Le Fille Ashanoneano
Lennyanoanone
Leslie739anoneneVýjimka (osobně prošla blogy a našla na nich e-maily - červenec 2014).
Livienanoanone
Longneneano
LucernaanoneneVýjimka (debata po 21. kontrole - červen 2014).
Lúmennanoanone
M. Phoenixanoanone
Magdalénaneanone
Maglaizanoanone
mariekeneneano
Marja Virtanenanoanone
Mavis Eveline Strixneanone
menganoneanone
Metteorwaanoanone
@Miaanoanone
miqelkaneneano
MissNeverFreeanoanone
Mlokanoanone
Mňoukla&Vymňouklaanoneano
Monica Otmilianoanone
Nel-lyneanone
Nikaneneano
Nika Caesarisanoanone
NikaRoovyanoneanoPřesunutý blog
Niviatanoanone
Opti-Mystiqueanoanone
Ozzroneneano
Pajussskaanoneano
Papájaanoanone
Polgaraanoanone
Pufflieanoanone
Raiselneneano
Ruppert Rupp Puppetneneano
Říjnováneanone
ScarletWitch24758anoanone
Scriptinaanoneano
Senseneneano
Shayminneneano
Scarityneanone
Skullka Nika Elricováneanone
Sussanah de Silvaanoanone
Šárkaneanone
Teiaanoanone
Telentaanoanone
Tereza "Temnářka" Matouškováanoanone
Tereza Matoušováanoanone
V.anoanone
Veraneneano
veruceanoanone
Vivienneanoanone
Wizieanoneano
Wraithomilka Nass/Teplý holoubekanoanone
Yimaneanone
Zdeňka M.anoanone
Zítraanoanone
Zlatkaanoanone

A tímto je naše kontrola u konce. Všimli jste si chyby? Máte nějaký dotaz? Nenašli jste ne? Protestujete proti nějaké z (ne)udělených výjimek? Nebojte se a ozvěte se do komentářů. Znovu se uvidíme začátkem září u další běžné kontroly.
Anne Eyre

14 komentářů:

  1. Inu, koukám, že patřím do skupiny hříšníků...
    Můj email je bar.liskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo to čumím že tu furt sem! ale tak má maličkost by se přece jen tak nevyhdila že? tudíž můj email
    lady.dariela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkujem. Je fajn vidět, že někdo tak poctivě sleduje.[2]: No, v Repetitiu jsi ještě nebyla, žádost o vyškrtnutí nepřišla, takže ano, jsi. Taky děkuju za kontakt.

    OdpovědětVymazat
  4. Prořídne to. Aspoň se tu vyvětrá. Jen namátkou jsem se mrkla na pár míst a na Giornale sice není mail, má ovšem na blogu Zprávu autorovi. Tak by ji snad šlo kontaktovat tamtudy.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Zpráva autorovi mi připadá silně nedostatečná:
    1. Zprávy se budou posílat hromadně a já budu běhat a rozesílat extra zprávu autorovi tam, kde to půjde?
    2. Mám dojem, že se ke mně dostala zmínka o tom, že e-maily budou potřeba v databázi libere.tode.A jestli jsi myslela napsat si o kontakt tamtudy, mno... Pokud se ti chce obejít blogy, na které nemáme mail, a extra je kontaktovat, budiž. Já myslím, že z naší strany už jsme hrabali a připomínali víc než dost. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím. Rád bych pouze požádal o záměnu "Wraithomilka Nass/Teplý Holoubek" za "Nass/Holoubek". Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Já myslela jen jakože tamtudy upozornit na tenhle článek a zkusit získat kontakt. Což jsem teda už zkusila, tak teď už je to fakt na ní. Asi nebudu tak aktivní, abych to podobně vyhledávala u všech, ti mají smůlu

    OdpovědětVymazat
  8. Ahá tak vy nemáte můj mejl Dávám ho do podpisu.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, jak jsem přes mail někde na začátku prázdnin?? řešila přesun blogu s tím, že až rozjedu nový, tak se ozvu, tak sice blog částečně rozjíždím, ale obávám se, že už to nebude tak snílkovské. Nehledě na to že jsem se blogování na plný úvazek nechytla, zas tak mě to nebaví.
    Takže možná bude jednodušší mě rovnou vyloučit, bez výjimek.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Koukám, že přes půl roku řvát, aby si Snílci ověřili, zda máme e-mail, k ničemu moc nebylo. Děkuju za dodání.[10]: Nikdy by mě nenapadlo, že to řeknu u člena, který o škrtnutí sám žádá, ale... Není to škoda? (zajímám se jako člověk. Jako správce beru na vědomí)

    OdpovědětVymazat
  11. Já se mám přihlásit až za měsíc, jako dobrovolník (trošku netuším, co to pro mě znamená zatím), ale u ANO jsem měla s Repetitiem.. tak tu dávám svůj e-mail i přesto: bujackova.tereza@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Jestli to není škoda? To nevím, psát budu pořád, ale nepřijde mi, že je to snílkovské, kdybych aspoň něco tvořila, nebo i fotila, ale já to už beru spíš jen jako deníček, vypsání se, vyblbnutí, s nadsázkou, nevážně...
    Samozřejmě mi bylo ctí, že jsem se sem vůbec dostala, i když přes přijmutí jen jedné Grácie, ale asi jsem si od sebe slibovala víc, že něčeho dosáhnu, ale je na to příliš brzy.
    A čistě lukostřelecký blog s opravdu nízkou aktivitou není snílkovský už vůbec.
    Ale občas sem třeba zaskočím něco komentnout, abych byla vidět.

    OdpovědětVymazat
  13. Hlásí se Dori (teď už tedy Kelly), email nahoře. :)

    OdpovědětVymazat