4. února 2013

Týden padesátý sedmý - Holub


Na jednu stranu mě těší, že mi nepřišla žádná díla, je tedy vidět, že jste nezačali bdít....


Holubi, jak známo, bývali poslové zpráv.. Avšak dobrých nebo špatných..? Záleží vůbec na zprávě samé nebo na člověku, který ji poslal..? Byl onen posel spolehlivý, nebo snad ten typický pouliční nositel nákazy.?

Svá díla můžete zasílat na klubový mail (klub.snilku@email.cz) nebo vkládat v podobě odkazu pod tento článek. Na stáří vašeho díla vůbec nezáleží. Potěšíte mě čímkoli.

4 komentáře:

  1. Ahoj, miluješ seriály? Omlouvám se, že nepíši k tématu, ale na mém blogu probíhá konkurz na adminy. Takže pokud by měl/a zajám, mrkni na to :) Jinak to prosím ignoruj. Děkuji a krásný tý(den) přeji ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nebezpečné téma! Vážně, vážně nebezpečné! Ty nevíš, co je osoba jako já schopná vytvořit!Ehm, ještě jsi asi neměla tu čest s cyprealismem, co? Neboj, napravíme

    OdpovědětVymazat
  3. Holub je velmi zajímavé téma, inspirovalo mě k básni...
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1302/holub

    OdpovědětVymazat