1. února 2013

Imaginarius - Iluze šedesátá pátá

Pomni, že vodou jsi a ve vodu se obrátíš.

Dobrý večer,
předem se omlouvám všem náboženským fanatikům, že jsem si dovolila parafrázovat biblický výrok. Tak a je zase pátek, dokonce prázdninový den. Blahopřeji všem, kteří přežili ve zdraví pololetí či zimní semestr. Ale dost kecání a jdeme makat.

Pro dnešek jsem vybrala trochu pochmurnější téma. Záleží na Vás, jak jej zpracujete. Reflexivní poezie? Prozaická tragédie? Nebo vyjádříte rozkoš nad tím, jak se člověk plácá ve vodě?

Hudbu jsem hledala poněkud delší čas. Váhala jsem a nakonec mne vyhledávač youtube vyplivl tuto melodii. Co si o ní myslíte?


Odkazy, řádně označené, na své Iluze vkládejte do:


A jsme u konce. Doufám, že se Vám dnešní Iluze líbila, zapojíte se a zase se budete těšit na další díl.

Snění zdar!
Vaše Maglaiz ;-)

2 komentáře: