14. února 2013

Creatio - soutěž

Zdravím,
od 17. ledna můžete soutěžit s Creatiem o knihy, jenže mi prozatím došlo jen jedno dílko, což je opravdu málo a tak přemýšlím o vaší nečinnosti.
Vždy jsem si myslela, že lidé soutěží pro zábavu a ne o ceny, ale nejspíš jsem se spletla a Snílci nejsou o moc lepší. Někdo se tu vyjádřil, že ceny do soutěže nejsou pro něho zajímavé a to mě skutečně trochu zarazilo. Já tuto soutěž pořádám hlavně pro Klub snílků a pro záchranu Creatia.
To se nezapojíte, když se vám ceny nebudou zamlouvat?


Proto jsem se rozhodla ceny zatraktivnit a vytvořit malé balíčky:
balíček č. 1:
Legendy mladé Libuše - Evžen Vítovský (Budeč, 2010 - 4. vydání upravené)
Soví zpěv - Iva Procházková (Albatros, 2007 - 2. vydání)
+ několik záložek

balíček č. 2:
Věk magie: Bájná pečeť - Bernd Perplies (Fragment, 2012 - 1. vydání)
+ několik záložek

balíček č. 3:
Drakobijci 6 (Straky na vrbě, 2004 - 1. vydání)
Vetřelci: Hon na Vetřelce - Robert Sheckley (Perseus, 2004 - 1. vydání)
+ několik záložek


Ale teď už dost žvanění o cenách, jdeme k soutěžnímu úkolu, který zůstal stejným. Vaším úkolem je nakreslit dílo na téma:

"Snílek"

Je úplně jedno jak se úkolu zhostíte, fantazii ani originalitě se meze nekladou.

- Zúčastnit se může každý člen z Klubu snílků jen s jedním dílkem.
- Díla mi zasílejte na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Creatio - soutěž "Snílek", nezapomeňte připojit krátký popis, jméno (nebo přezdívku) a blog. Případně napište, o jakou balíček byste měli zájem, ale nezaručuji, že jej vyhrajete.
- Až se mi sejde alespoň osm výtvorů, tak je zveřejním a snílci o výhercích rozhodnou hlasováním. Jeden soutěžící s nejvyšším počtem hlasů bude odměněn knižním balíčkem.

Děkuji za vaši pozornost a těším se na vaše soutěžní výtvarná díla. A hlavně nezapomínejte ani na Creatio a zasílejte mi své výtvory.
Mějte se krásně,
Zdenina Vankov.

8 komentářů:

  1. Jak jsem říkala, já se jen tak zúčastním, i když moje kresby nestojí za nic, ale momentálně mi stávkuje fotoaparát i mobil, takže nemám, jak kresbu dostat do počítače...Předtím mě nejvíc zaujali Drakobijci, ale Věk magie také vůbec nevypadá špatně!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo si stěžoval na ceny? Byly slušné...Teď budu mít prázdniny, tak snad mi časově vyjde nějaká ta čmáranice

    OdpovědětVymazat
  3. Poslušně hlásím, že už několik dní mám strohý nákres ve skicáku, ale stále nějak nejsem schopná ho přetvořit do finální verze. Tak snad se v následujících dnech poštěstí, abych ti mohla své dílko poslat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se určitě hlásím, neměla jsem teď absolutně čas, ale zůčastnila bych se i bez cen ;) Zítra něco vytvořím, SNÍLEK je hezké téma

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem se do toho pustila :) a rozhodně nejde o ceny, ale o radost z tvorby jako takové. Škoda jen, že čím je člověk štarší, tím jsou ty dny kratší a kratší. A nikdo mi nevyvrátí, že tomu tak není!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, pro srandu králíkům dnes konečně také posílám.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jen jsem se chtěla zeptat jestli je soutěž nějak časově omezená. Ráda, opravdu, bych se zapojila. O ceny mi ani tak nejde, spíš o to, že konečně něco dělám.
    Abych to uvedla na pravou míru, potřebovala bych ještě trochu času. Nevím, kdy stihnu dodělat svůj projekt, kterým se zabývám už delší dobu a myslím, že by se za snílkovský dal považovat a soutěže by se zúčastnit mohl.
    Na blogu jsem zveřejnila náhled, abych přesvědčila, že na něm opravdu dělám a nevymýšlím si. Jelikož ho musím dodělat nejpozději do konce prvního týdne v červnu, chci se zeptat, jestli v té chvíli bude soutěž ještě aktuální

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Zatím mi chybí ještě jedno dílko, takže nic uzavřené není. Uzavírat bych jí chtěla do poloviny června a na letní prázdniny vyhlásit novou.

    OdpovědětVymazat