16. února 2013

Inventor - Aby se mince nerozkutálely


Moji Snílci,
jestli jste jen z poloviny jako já, tak máte jistě často vítr v peněžence =D A není to tím, že by lidé s hlavou v oblacích neuměli vydělávat. To my umíme! Jenže druhá věc, kterou umíme taky moc dobře, je dělat si radost. A nejen sobě. Dělat radost i ostatním.

Jistě, peníze radost nezajistí vždycky (ostatně proto tu máme tuhle rubriku ;)), ale někdy nám v tom docela pomůžou. Já třeba chystám radost pro sebe a svého muže na léto 2014. Chci jet (a tedy i iušetřit) na plachetnici. Přesně vím, kolik potřebuju a protože chci mít přehled, udělala jsem si na to speciální spořící kapsu.
Funguje na snadném principu - je z papíru, na klopu jsem si nakreslila počet políček, která potřebuju zaplnit tisícikorunami a jak je tam budu vkládat, tak budu okýnka odškrtávat =)
Návod na kapsu jsem zveřejnila na svém blogu a vy se na ni můžete samozřejmě podívat a vzhledem k tomu, že nemám patent na rozum, můžete se i inspirovat =)
A když se podělíte o svoje výtvory, budu jen ráda =)

Žádné komentáře:

Okomentovat