22. února 2013

Imaginarius - Iluze šedesátá osmá

Co se za noci stane, to se utopí v temnotě.

Dobrý večer,
jakpak se máte? Uff! Mít v pátky školu od devíti do čtyř je ubíjející a nepříjemné. Ze školy vypadnout ve čtyři, doma být v šest a den je v hájíčku zeleném. Ano, jsem si vědoma, že to tak má vícero lidí, přesto se mi to stále jeví jako dobrý důvod k sebepolitování. Samozřejmě si dělám šoufky! Lítost a sebelítost vůbec ještě nikdy nikoho neposunula dále.

Stav soutěže k dnešnímu datu: 2 prózy a jedna báseň. Snílci, piště a básněte, odměna vás nemine.

Ale dosti mých výžblebtů. Kvůli nim jsme se u kulatého stolu nesešli. Anóbrž...

Hudba. Že Vám chybí hudba k psaní? Nuže, potěšte uši touto melodií od velice nadaného skladatele a hudebníka.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:


Nu, a jsme na konci dnešního článku. Já svou munici vystřílela, nyní je na Vás, abyste mne zaplavili svými příspěvky. Budu se na ně těšit.

Mějte a sněte, milí Snílci!
Vaše tetka Maglaiz ;-)

1 komentář:

  1. Od devíti? Já chci taky, začínáme 7:50. Do těch čtyř bych to i přežila.

    OdpovědětVymazat