9. února 2013

Inventor - Z brožované knihy vázanou

Dnes jsem si pro sebe hledala nějaké lehké střihy na hračky a našla jsem u toho krásnou věc - návod na úpravu knihy. Aneb jak z brožované knihy udělat vázanou.

Brožované knihy jsou mnohými odsuzovány za svou krátkou životnost. Ale přiznejme si, jsou levnější a doba není úplně veselá. Navíc někdy se stane, že starší kousky jsou nově vydané právě jen brožovaně.
Ať už je to jakkoliv, tak teď máte možnost si své brožované knihy renovovat =)
Návod je v angličtině a najdete ho zde. Obrázek je půjčený odtamtud.

3 komentáře:

  1. Škoda, že to je anglicky, moje překladatelské schopnosti jsou příšerné. Každopádně to vypadá moc dobře, kdybych tomu pořádně rozuměla, možná bych to využila. Pár svazků, které by to potřebovali, doma mám - obzvláště ty z druhé ruky, které se do knihovničky dostanou už "nemocné."

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No dobře no, tak já to zkusím přeložit Nicméně si myslím, že i podle obrázků se to docela dobře dá - papundekl, bavlněná látka, herkules a nějakej pěknej papír dovnitř

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mě dělá starosti název, tak pěkné jako natisknuté to nebude, když to budu nadepisovat ručně, ale pochybuji, že by se to na bavlněnou látku nějak natisklo a razítka mi nějak došla

    OdpovědětVymazat