25. února 2013

Týden padesátý devátý - Recept na lásku

Omluvuji se, že jsem si s novým tématem týdne dala tolik na čas, leč tento ročník pro mě není nikterak snadný. Plně na sebe beru vinu. K předešlému tématu mi poslala [Vivienne] svou povídku. Je zvláštní, ale to ji jen dělá krásnější...

Také bych vás chtěla upozornit, že se nemusíte nikterak obávat, že vám budu trhat hlavy, když mi pošlete dílo starší, nebo napíšete něco k tématu předchozímu. Jsem ráda za vše, co mi od vás přijde, i kdyby to snad měl být životopis sněhuláka. V případě 'zásilky' na starší téma bych prosila, abyste mi je posílali na klubový mail: klub.snilku@email.cz a do předmětu vepište Téma týdne, nebo jen TT :)

Jak se vaří láska? Je to vůbec možné? Je to pravá láska? Ach...proč je to jen tak složité?

Povídka od Vivienne:

Vydat se po spletitých cestách snu, až tam kde i bohové v úctě poklekají a snad ještě dál do neznámých končin, kde vládne chaos. Poznat nepoznané. Ach ano. Touha po poznání ho hnala vpřed. I když znal příběhy mnohých, kteří zas voji troufalost zaplatili nejvyšší cenu a plíží chaos Nyarlathotep jim pak vzal všechno. To vše si Kondred uvědomoval, ale nehleděl toho. Měl svůj sen a za tím si šel. Zdatně se proplétal snovými světy. Hledal stále hledal, ale nenacházelo. Bloudil pustinami Ohrožován bestiemi hrůzných tvarů i barev. Chvílemi ho přepadalo zoufalství a bezmocnost, neb mu přišlo, že sami bohové se postavili proti němu a jeho snu. A pak jej vyhostili. Bolestné bylo procitnutí a krutá realita mu nalomila duši. On. Učený a znalý tajemství snových říší i jejich vládců, jež spatřil Ultharské uličky a spolu s jeho kočkami nahlédl na odvrácenou stranu měsíce. On byl vyhoštěn ubohými bohy, kteří mu snad i záviděli jeho moc a odhodlání.

...

Žádné komentáře:

Okomentovat