15. února 2013

Imaginarius - Iluze šedesátá sedmá

I trifidí sen nemusí být jen utopie.

Dobrý večer,
je to zvláštní. Dnes teprve skončil první týden letního semestru a já jsem vyplajznutá, jako by bylo už po letním zkouškovém.
Děsivé. Nu, nic. Přejděmež k naší věci. Kulatý stůl už se třese a vzlyká, že na něm nepřistála žádná Iluze.

A jako obvykle máme zde i hudbu pro inspiraci. Hledala jsem dlouho a klikala na vyrouře, až jsem se proklikala k tomuto. Sice z toho nejsem tak na větvi, jak z minulé písně, ale i tato si mne získala.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze vkládejte do:

A co teď? Někdo si dá deli, já si dám sprchu a teploučkou postel.

Dobrou noc a sněte i ve dne.
Vaše tetka Maglaiz :-)

1 komentář:

  1. Jů, ten odkaz na sbírku... Ale iluze hezká, asi se donutím něco sesmolit. :)

    OdpovědětVymazat